Saturday, March 7, 2009

Currently...

aku baru saja menghabiskan membaca novel komik[orang pnggil cm ni ke??]

hehe.
credit to Shafiqah for buying diz lovely love comicss,
yadadyayda..

hehe.,
snagt happy..

aku memang macm ni.
sejak dulu lagi suka kumpul buku.
dulu kumpul MR.Midnight,tp x tahan lame pasai x de orang nk p beli,
[rumah ak dengan kedai buku, jauuhh]

pastu beralih kumpul mjalah remaja,
berenti gak, pasai mami pesan
" lain kali ,beli remaja ngan duit sendiri, jangaan asyik mintak duit saya aje]
trus hilang minat.klu beli pon kadang2 aje,
pasai aku rase,aku suda menjadi wanita.hehehe**

& for the time being, minat aku telah beralih mengumpul komik keluaran GEMPAK
biasanya ak beli di CS atau Popular,
skarang suda menjangkau hampir sepuluh.
Jangan ingat sepuluh tu sikit...

Comix terbaru yang aku suda bace ialah
hasil tulisan Kobata Yuuki:
bertajuk
a)Kasih,bukan kau[★★★](ending x bes]
b)Cinta Egois..[★★★★★](sangat enjoy]

heheh,kesimpulannya.,majulah komik untuk negara

skrang sedang tunggu mase lagi untuk beli komik baru,.
duit suda ade,..mase je xde..

LAlala..

aim:

selain nk kumpul lebih bnyak komik n buat kedai buku**

aku nk tengok movie Dragon Ball yang terbaru,Jelez rase nya,kawan2 da tgk Upin&Ipin,saya je belum.

p/s:Kan movie kena boikot??♥♥♥

4 comments:

kukuchimachikumi said...

btoi2....

muvi diboikot

kmpul la lg kumik...

aq sedia mmbcenye...

little black dress said...

hoho
yoooooooooolah

yusna_bella said...

amb00iiii
byk nye org komen diee...
ni yg jeles nii

Anonymous said...

hurm...
aq da kumenkn ko..
ape nk ckp ek?
pape jela..
all da best wat blog ni,
insyaallah, nnti aq jdk follower..

Entry Best!