Monday, April 27, 2009

Aku sungguh malu!


:simerah3:

Post for the day,
The first post for almost three days =)
sangat busy mengubah suai layout :simerah11:
sangat memenatkan,
tetapi saya sangat berpuas hati =)
:smoke:sangat berasa bangga kerana
telah menerima pujian, mengatakan belog ini
comel dr kakak Seroja

Thanks,.=)


hem,begini,
this evening, kami dan semua kelasmet
harus ke library,untuk membuat kelas gantian,
sedang berbual2, saya didatangi seorang jejaka dari kelas saya,
sangat la kacak,
terus meminta izin dari teman saya, cik mimi,untuk
menumpang bermain game at her lappy,
suddenly, in a humorous mode,
i saw the boy watched a cartoon,
and there was a part,
where, the little girl's skirt got blown by the wind,
and i said " ooo, tgk benda2 cam ni, minat laa"

n then, dia menjawab" Eleh, macam la ko x tengok"
sangat pedas, hingga saya malu untuk melihat muka nya
pada waktu itu,
bukan untuk mengiakan,
tetapi sedikit terasa lain ,
it was like, there was hot water splashed right onto my face.:hot:



Sehingga kini, :simerah6:
saya masih terasa malu,
mungkin hal ini, menjadi perdebatan di hostel2 dimana mereka
berkubang, who knows rite??
:angry::err:

Hope so, but if yes, i don't give a damn!

7 comments:

sEr0ja said...

vavava..
vangga name sy ada di situ..
hehe...=P..

malu la sbb ngan budak laki..
cuba kalau sama2 kita je..
kompem xmalu kan syg..
hahaha...!

syalizahanim said...

wah! layout nie mnarik lah.clap!clap!clap!
Dah pg study!layout da cntik kn.hehe

PinQib said...

hehe,.

ye memang patot pasai, bju pon x berdobi slama bebrapa hari ;(

@reLoG said...

Hye Qib..
Correction..kT akan btunaG..bkn nikah la.hihihi..

its ok..
by the way..blog Qib lawa n cute la..also better than my bLog..hihi

Kt same zodiak la..leh celebrate besday same2 ni..hihi

Have nice day Qib =)

Redbloodsnow said...

siyesly Qib, mmg comey pun ur blog neh taw. suke gak kak zie nengoks :) dahlah tuh ade favicon nyau² lak tue....ailikeee!!!

bvlgarigirl @ Arianna said...

assalamualaikumm cik Qib

ni haa kita dah sampai ni. hidangkanlah air sirappp hehe

sorry ye mgkn saya terlepas pandang utk memberikan kunjungan balas.

i really appreciate you
and your blog ni sangat cumil patutlah menjemput saya ke sini..

=)

yunkiy sawariy said...

slm qib...
cutez blog among us...
thank ya..becoz u susah2 wat untuk aq gaks...
cayang ko!!

Entry Best!