Thursday, April 30, 2009

Owhh, saya benci kamu2 ini

Salam, post for the day:pandacloud_12:.. Perut suda berkeroncong mintak diisi, macam ada asid panas jedalam perot ni, tengah membakar isi2 perut:bofu_40:adoii, pedih sungguh..
:minimo_33:ase cam nak tido aja, tapi sebab kalau tido, kompem petang karang,
akan x larat nak kuo beli makanan. :pandacloud_43:..Hem, plan nak kuo esok macam
masih samar2:pandacloud_20:.. Harap la jadik.. :pandacloud_05:..Da lame x kuo ngan cik Faten.rindu asenye
yela, taim dia keluar, saya malas, taim saya keluar, dia pulak malas,

adus, elaun pon belom masok.. ase geli tekak je nak jerit
"Nak elaun!!:ayokona:.." hehe. Kalau jerit pon x kan sapa kisah, pasai, bulan Mei pon
x masok lagi., kepochi betoi:pandacloud_13:...

Ni cter x puas hati, salah ke nak keluar pakai baju sukan??
yelorh, bukan baju sukan yang memang nampak baju sukan tuh.
ni baju sukan yang memang nampk cam eklusif je:pandacloud_25:..Hehe[ saya rasa laa:pandacloud_47:]

yelorh, pakai, dan disamakan dengan jeans, kompem x akan di syaki baju sukan,
:pandacloud_45:..tapi kenapa maseh ade suara2 sumbang yang mengatakan,

:bofu_47:lol, " lame la pakai baju sukan maktab, Kalau aku, memang tak pakai la, buat malu saja!"

heeee, ase2 cam nak tampar:pandacloud_48: saja mereka itu!!:bofu_12:Habes ko ingat lawa sangat la
fesyen ko tu,:pandacloud_36: trendy sangat la?:pandacloud_48:? hem..






:kiss:sabar :pandacloud_35:yeeeee cik Qib :pandacloud_35:=D

:pandacloud_27:awak kiut tau kalau sabar [ayat penyedap hati ]

5 comments:

tulip puteh said...

Pakai saja. Don't care what people say. Ok. Kalau rasa Ok, pakai,

kukuchimachikumi said...

hehehe...ko x tido pn mls gak nk kuarkn...

seb bek aq ajak g ayu..bru cpt je nk kuar..yes2..

psl bj sukan 2..aq ttp ngan plan kte. ttp pkai oklntk la...esk kte amek pic byk2

bg orng jeles..adke yg jeles??hehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduss..org nk pkai bj sukan pon nk keco..jnji simple kan yunkk....klo comel pkai ape pon ttp comel..kan..kan..

PinQib said...

hehe,..setuju2,.asal I comey je,.da LULUS

yunkiy sawariy said...

ish2, psl bju sukan pn jdi isu..
nnti bak gmbo2 bju sukan tuh, aq nk nengoknyo..
k??

Entry Best!