Tuesday, April 28, 2009

What am I supposed to do =)

Salam,.Post for the day =):bear2:
hari ni still ade lagi kelas gantian,
dan petang ni, masih perlu menghadiri kelab bola tampar
sangat memenatkan,
walaupun sudah lama meninggalkan habit tidur petang,
namun, sudah mula terasa cemburu melihat kawan2 tidur petang,
saya juga mahu ikut tidur petang..
:boy8:

Ditambah-tambah lagi,
exam sudah semakin menghampiri,
waktu terasa semakin menghambat
[ade ke word menghambat??]


:bear13: asyik membuang mase,menonton TV sajaStudy belum lagi,
revision belum lagi,
mungkin saya patut stop
berblogging dulu,
But sure, it would be impossible,
LUST saya sangat besar dan memerlukan saya untuk terus
setia kepada lappy ini =)

Di kelas, terbayang-bayang
nikmatnye berblogging,
mana mungkin,:simerah7:
saya melupakan aktiviti wajib ini..


Runsing memikirkan =)
:bear9:


:simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10::simerah10:

5 comments:

syalizahanim said...

menghambat?haha..menarik2..
ai pon pnah gune.HAHA

sile balajar!tutup laptop jgn tekan www.blogger.com lg.hehe

yunkiy sawariy said...

oiy, cik qib...
spa jejaka yg mu maksudkn??

PinQib said...

ko phm kn sndirik

kukuchimachikumi said...

aq pn x tau spe mamat 2...adkh??

diekh??

hehehe

tulip puteh said...

kena pandai bahagikan la masa ya.

Entry Best!