Sunday, August 9, 2009

Tag

Salam..:52: now is the most buzy week ,( i think) selama belajar di sini..
gilak.. Essemen, banyak gila, thank God, dua yang patut dihantar dulu, and darn, dua-dua pun tak siap lagi...:25:
aku banyak waste time, tengok citer korea, baca novel,:24:
aiishh.,:37: study aku tak pernah letak nombor mana2, satu je:23::35:. Aku pening gilak,
dengan team member macam ini, survey macam itu, bila lah nak siapkan..
"LOL, dateline:40:, hanya tinggal a week sajo lagi,!!!

Okay, sementelaah aku tak ade post nak tulis, baek la aku menjawab tag dari

Amira Zafirah

  • Click Here
  • ..


    and here it goes:


    "Adalah baik sekiranya anda menulis 15 perkara yang orang tak tahu semasa kecil anda,dihujung entry,anda harus memilih 7 orang untuk di-tag"


    1) Semasa saya kecil, saya makan nasi dengan jari dipenuhi cincin sotong, kicap kipas udang yang banyak, dan peha ayam yang tidak bersentuh disisi pinggan makan saya, sehingga lah nasi saya habis dimakan, kemudian baru la, semua lauk2 itu akan dimakan satu persatu.


    2) When i was little, maybe about 5 years, saya suka tanya daddy, what would ALLAH look like, adakah Allah ada perabot, ada kerusi, ada meja dan so on.. Sampai pening daddy saya nak jawab, tapi, he knew kot, someday his little daughter ni akan jadi pintar macam ni, alim sikit-sikit. And i used to pikir Allah ni macam lelaki India yang pakai baju chef, yang baju dia kotor kena tomato [iklan pencuci baju].. I was a jerk..!!:32:


    3) Semasa kecil, saya lah anak yang paling manja dalam rumah, everything yang saya nak saya dapat, even, mummy akan selalu melebihkan saya dalam semua aspek, differed from my older sis,dia selalu kena blame bekos of me, sebab itu, my sis tak rapat sangat ngan my mom.


    4) Saya adalah penggemar barbie, saya pernah dapat satu patung barbie, warna rambut brunette, mata hijau, pakai mini skirts, ada kitty yang warna coklat, my sis also dapat sama, tapi rambut warna blonde, dapat she's got a puppy. Saya punye barbie, ended up, muka and body penuh ngan contengan pen,and kaki patah, adu kat daddy suroh baiki my barbie, but akhirnya, saya ambil pulak my sis nye barbie. [mereng tak haku?]


    5) Daddy cakap, my first english word that came out from my mouth is 'flower':48: [vangge tol]

    6) Seorang yang mudah merajuk taim kecik, sampai penah tido bawah katil yang penuh debu kat umah nenek, sampai satu rumah ingat saya kena culek.

    7) Haha, ni hobi yang tak leh blah, suka tak pakai baju, [seluar aku pakai,sebab try tak pakai seluar, rase macam nude gila,haha, memang nude gila pon]

    8) Dapat teddy bear pink dari mom :38:masa umor 14, paling suka la[ i couldnt sleep without her], pasai start dari tuh la,saya minat habis ngan kaler pink.. saya panggil teddy tu pinky, dan saya adalah mama pinky..=):17:

    9) Pernah kena tipu ngan kawan masa darjah lima duit dekat 10 ringgit, 10 ringgit is huge okaih, zaman muda2 dulu. sampai skrang still ingat lagi:42:

    10) Jadik mangsa buli pelajar darjah 6 masa saya darjah 5, bukan ngan senior girls, tp boys,darn u all!!

    11) Pernah tertunjuk seluar dalam semasa try tonggeng punggung kat kawan masa darjah 4.

    12) Paling femes dalam kelas masa filem jaws 3d ditayangkan pasal, rumah saya je ada spek 3D.hehe

    13) Dekat rumah, penah kena electric shock dua kali, sebab selalu cucuk plug ngan paku.[ i am dumb :16:]

    14) Gila ngan kartun Disneys, mosr of the kartun, especially princesses ni, aku memang khatam dengan excellent ..:43:

    15) Pernah mandi ngan sepupu bertelanjang bulat masa umur 10 tahun:34: :34::41::21:

    Aku nak tag

    1)Faten Shafiza

    2)Shafiqah Zuki
    3)@re-Long
    4)

    5)Amalina Afif
    6)Yusra Nabila
    7)Arianna

    11 comments:

    cUk™ said...

    QIB.
    tataw nk wish mne..
    TAPI..

    HAPPY BIRTHDAY!!!
    labi u beri much la dear !!

    Redbloodsnow said...

    huhu..buat assigment tuh spai hbis dulu. pastuh baru lah bersenang lenang. kang kene marah leh lecturer plak kang if assignment x siap²

    heheh :P

    PinQib said...

    cUk™ : Waahhh,, terharu nye beb..
    thanks...
    wheres ma pezen..
    mu jek yang x wish..
    hahaha.,afif siap nyanyi gihhhh

    PinQib said...

    Redbloodsnow: haha.. thanks sis.point taken

    PinQib said...
    This comment has been removed by the author.
    cUk™ said...

    welkam..
    huhu...sorry dear.
    eh npe del komen?

    PinQib said...

    hehe.. suke2.. terlebih antoo

    @rE-LonG said...

    Hye Raqibah =)

    Hari ni ur besday ke?
    Hepi Besday ye..
    Zhu Ni Shengri Kuaile =)

    Ehem2..sila wat assignment dLu..pastu baru bce novel k..hihi =)

    @rE-LonG said...

    Hye Raqibah =)

    Hari ni ur besday ke?
    Hepi Besday ye..
    Zhu Ni Shengri Kuaile =)

    Ehem2..sila wat assignment dLu..pastu baru bce novel k..hihi =)

    SwEeTFoResT said...

    hehehe..sweet pon bnyak gile assign..penin pale nieyh..

    @reLoG said...

    PinQib..atas ni tab..
    untuk kT ker?
    yg @re-Long tu?

    kang tkut tersalah owaG..termalu lak kt..hihih =)

    Entry Best!