Tuesday, January 19, 2010

Betul ke tindakan aku ni?

Salam. Namaste. Vanekem.( aishh aku da mula da)
Semalam sehari tak ada internet. Aku memang stress gila.
Syt, dalah berlambak kerja kena buat guna internet. ADA ka patut,
bar dekat yang tunjuk server tu penuh, tapi kalau bukak je tenet,
HAMPES.

Okay. sebab hari ini da ada internet aku OK.
Aku sebenarnya da bertaubat, tak nak marah-marah macam
orang tak siuman da. Aku sekarang da beralih ke hobi baru
pulak. Menjerit macam orang HISTERIA.
Aku suka sangat menjerit sampai aku rasa memang orang nak je penampo aku.


Dan aku pun da berjanji tak nak da cakap
hal-hal bual kosong,
tapi macam biasa, bila jek ada party liar, which was semalam,( aku reka)
Well, party makan kopok lekor dari ganu kite. ;)
Aku mula start cakap merapu.

OPS. Berbalik kepada cerita asal;



Raya cina da dekat ni.
Aku rasa macam tak nak balik Kampung.
Ada kawan cakap macam bahaya.
Dulu pun ada PAK GUARD gatal pernah cuba nak masuk bilik aku.
Aishh, ingat balik rasa aku nak tendang je anu dia tu. OPS.
Tapi......






P/S: Korang rasa apa yang perlu aku buat??





Indahnya sungguh di hari RAYA, ramainya orang bersuka ria!
Cik adikku, cantik bergaya, bolehkah abang ikut bersama (2X)

Ops, terfeeling hari raya puasa pulaks.!


I'm back, ( perasan orang tunggu ajek)


15 comments:

Mak Su said...

tak de ternet adalah sangat tenat :(

balikler kg. klu x nak balik kg, gi cuti-cuti semasa chinese new year break ni.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

HAHAHA.

tendang je si an* die tu WIHIHI

pearl apple said...

x yah balik larhh..
t x de sape nk jga bilik aku weeehhh..

-eLyNhere- said...

jgn tinggal sorg sudah la.. bahaye kot! hepp!

Redbloodsnow said...

balik je qib. kang nnti x pasal² kang...hehehe. lg pun leh jumpa family ape ^_^ hikss

Redbloodsnow said...

balik je qib. kang nnti x pasal² kang...hehehe. lg pun leh jumpa family ape ^_^ hikss

Eyriqazz said...

tendang je...

Ada Apa Dengan Hanis Zalikha

Aura Hanis Zalikha

PinQib said...

Eyriqazz-->HEheh.. nk tp takut broo

PinQib said...

Mak Su--> Huhu.jauhh mak suu...

PinQib said...

miss lolly a.k.a luvfareda --> meh sini la tulun kite tendangkan!

PinQib said...

pearl apple--> KO memng kejam apple!!!

PinQib said...

-eLyNhere- --> haip. meh sini tolng jdi pak gard sy

PinQib said...

Redbloodsnow --> haha.. akak., kita ada tepon. lg pun elaun x masuk lg la akak, ;((

@rE-LonG said...

Kt Tensen ni..sebab internet dua miGgu da wat hal..

susah nk online..wawawa ;(

f is fikah said...

eh,taknak balek CNY ker??
kalo bleh blek, memang kite dah sure blek..
pi mase tuh ngah finals..

kalo kat situ pakgad gatal,
kitorang lak pakgad yang syok saman-menyaman kami..huhu..

Entry Best!