Saturday, January 9, 2010

Esok minggu kuliah.


Salam.
Morning semua ( ke da masuk tengahari ni?)
Hehe. I hari ini sangat berjurus ( sangat bagus)
sebab lepas je semayang subuh terus pergi tandas basuh baju. Sekerat jalan,
I punggah balik semua baju masuk mesin basuh, DOBI.
I memang pemalas gila nak basuh tangan.
Dulu penah basuh tangan sekali,
Dua-dua belah tangan rasa cam lumpuh.



Next week da start minggu kuliah.Harap la minggu kuliah ni berjalan lancar,
I takut tak leh nak catch-up sebab rasa otak macam da semakin lampi
sejak balik dok umah. (???)
Dah la budak2 laki kelas I pedajal I lantik I jadi Penolong.
Shyt betul,Stress ni.
Dalah ketua pun malas nak cooperate. Saja je nak wat I susah,
Bile pikir2 balik, I rasa nak resign jhe. ( dari aku dok rasa nak terberak-berak dalam kelas, OPS!)



Dan yang paling sadis, sejak I tau
elaun bulan 1 sampai 2 akan masuk bulan 3,
I rasa macam nak bunuh diri sahaja.
Why??
Ask me why?





**Muka cam sembelit. Sekadar gambar hiasan.








P/s: entry pendek. STRESS melanda.










Merengkok kat tepi dinding,





14 comments:

sI tEDI said...

oklah tu. sekali dapat banyak..

kite enjoy!!

PinQib said...

sI tEDI--> memng lool, tp still stress nii

arnamee said...

Salam.

alolo. kuatkan smgt ~
belajar rerajin:)

PinQib said...

arnamee--> InsyaALLAH. entahlah. otak ni selalu jek blur skunk ;(

little black dress said...

qib cyg...nk layout comey gak!!!huhu

PinQib said...

little black dress --> gheghe. Ok nnt ye

YnaaOhYnaa said...

comel gamba tu dik.. =)

nurul said...

dekat bedong, on da way nk pg alor star..jauh tu qib..ari2 kena turun kul 6.30..malas nya..3 bulan qib hidup ni terseksa

PinQib said...

YnaaOhYnaa--> gmbr jo comey??
huhuhu kak???

PinQib said...

nurul --? sbr lo kk teha., adat jd cekguuuu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

xpe..xpe..nti masuk lump sum trus...ley sopim sakann..

PinQib said...

:: p R i n c E s S _ N :: --> xda duett da skunk ni. macam mana nak tunggu sampai lan 3 nnt??
hehehehe

cik EPAL said...

harap cepat elok dari sembelit :)

PinQib said...

cik EPAL --> :P x sembeeeelit dowhh

Entry Best!