Thursday, January 21, 2010

Hantu yang macam mana?

Salam. Hello world.
Lama gila aku rasa tak update. Tapi
aku rasa aku tak akan tenang selagi tak bagitahu.
OKAY, i know, it's so lame to talk the same thing
when other people have talked this thing for over a period of time.
Sebab aku gadis kampung so, aku rasa, evendo aku lambat
tengok aku tak rasa malu macam naked

Hehe, gila lah. That movie was so creepy and damn real.
Aku rasa nak terkencing dan tercirit tang-tang tu jugak!
Gila. ( okay, aku tipu) Tapi serious ni memang takut.
HAHAH. sebab ku rasa funny sikit instead of gila freaking,
sebab aku takut gila pada hantu yang tak nampak.
HEBAT tak?
Memang aku suka cerita hantu,
bab for this time, ni lah hantu 'ghaib' yang benar-benar leh wat aku
berdebar taim mandi sorang-sorang pukul 6.45 pagi.



Gila macam real!
Sibuk gila aku godek-godek internet,
dan dengan kecewa sekali,
the movie was a rekaan semata-mata!


Korang prefer antu yang macam mana?
Nampak muka?
Nampak mata?
Dengar suara?
Dengar tapak kaki?



The vote is on!




Have a grave day! MUAHAHA! ( ala-ala drakula)

12 comments:

@rE-LonG said...

Erk.kT pn takOt gak..
mLm td tgOk citer Emyly Rose (luper ejaan) pn takOt gak..hahah!!

da tbyG2 tkt sLimut kene tarik..kene hmpap dasat pnye..wawawa..

tsedar pkL 4 pg leh lega..sb citer emely rose hntu tu dtg tsedar pkL 3 pg..haha!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

klo da dpggil hantu..mmg x suke...

Rara said...

hntu y npk mate,muke,suare dgn dgr bunyi tpk kaki la seram..hoooohoo.. :)

sI tEDI said...

antu kom kom!!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

grrr l0lly jugak tak0t pada hantu yg xnampak.

boleh tiru gitu ?

AzuanBudakMemandai said...

yg bunyi tapak kaki...seram wooo

-eLyNhere- said...

cite psl movie mane nih?

paranormal activity kah?? mmg giler takut kannnn... die main psychology *erk btol ke eja ni?*

1 mlm xdpt tido dgn tenang takut ade org tarik kaki time tdo. HELL laaa! haha..

Redbloodsnow said...

akaka vote -->> NON OF THE ABOVE WEH!!! gilo ape nk tgk antu..hahahaha


:P

Mak Su said...

crita hantu mcm real? oh....yg masuk wayang oleh pengarah dan produksi amatur tu ker? omputih punya wayang tu?

katanya scripted, tapi ada adegan yang saspen giler. maksu blum tgk lagi, tunggu dia tayang kat arr tiii emmm ler jawabnyer.

* mEsSy * said...

y terapung2.. cm gempak jer.. ngee..
:)

Didi Nadhirah said...

semua antoo tak nak jumpa

PinQib said...

@rE-LonG--> hehe. lawak arr. @rE-LonG ni.. ada ke cmtu.. ;)

Entry Best!