Sunday, January 24, 2010

Histeria! Based on real story!

Salam.
Aish. Okay, perangai malas semakin menjadi
sejak dicampur dengan kesusahan mendapat
liputan wireless ( chewah), membuatkan aku
berpikir tidak lebih dari 1 kali untuk tido dari dok bukak lappy
sambil tunggu internet server punye bite meningkat. {@@}

Two days ago,
aku ada post entry sal antuuuuu. ( wat ala gaya cerita katon horror)
(ok, aku try not to sound spooky)
But for God sake,
semalam, for the first time since aku dok sini,
hostel ini, asrama ini, second home ini, dan sebagainya ini,
HISTERIA telah berlaku.
Ohh.
Masa tu aku tak dengar langsung. Ko boleh bayang kan,
orang yang kena HISTERIA tu dok menjerit-jerit
sambil mengerang sakit,
aku boleh menyanyi lagi The Best of the Both Worlds
sambil menggelek-gelek punggung.
Seriously, I think aku kena banyak selawat.



Ini adalah rentetan peristiwa mengikut sumber :


1) Mangsa pi tandas pukul 3 pagi. ( masa paling senang nak jumpa segala jenis antu)
2) masa nak lalu pi tandas, ternampak la lembaga bertenggek atas kerusi dan meja marmar kat luar hostel tu.
3) Sejak pada itu, 3 malam berturut-turut selalu dok mimpi lembaga tu.
4) Semalam, rasa sakit perut, pi klinik, doc said, it was gastric.
5) Then, balik hostel, panggil ustaz.
6) Buat ala2 exorcism. Tapi benda tu tak nak keluar.
7) Kejadian tu berakhir sampai la pukol 2 pagi. Masa tu aku dah berdengkur.



P/S: Kau rasa antu tau tak aku tulis sal dia dalam blog nih.
ISH menakutkan saja.







Take care,

14 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sgtttt benci antu....selisih jmpe bnde2 tu..katekan "tak nak!!"...hehehee

sI tEDI said...

antu boleh skodeng!

anyss said...

takut saja.
takut nak mandi. :(

p/s : click nuffnang saya qib, haha.
anys da click sejuta kali tadi, heh.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hmm.

histeria?

smnggu lepas ada org histeria kat depan blok ostel

joegrimjow said...

skrg antu pon moden
die pon baca blog kot

@rE-LonG said...

hahah!!
Hati2..ghost are everywhere..hahah!!

cik EPAL said...

memang menakutkan..hohh

[z@ck] said...

weyh..
betoi ka?

block mana?

noor afzan said...

horror nye..

Redbloodsnow said...

akak pernah berada di dlm situasi serangan histeria nih qib. for sure akak x kena la. kwn² sekolah yg kene. terus drurat sekolah close dat day..hehehe :P

SieRRa183 said...

hehehehehee!!!(jeritan kuntilanak)
"antoo bleh dngar ape yg kite ckp"
dialog dlm citer santau...
hahaha!!!
watch ur back!!!

SieRRa183 said...

hehehehehee!!!(jeritan kuntilanak)
"antoo bleh dngar ape yg kite ckp"
dialog dlm citer santau...
hahaha!!!
watch ur back!!!

* mEsSy * said...

no worry bub anto bute it, ta tawu.. orng ckp kalu kite kne, akn de tande2 dh nak sawa.. kite jgn melayan feeling2 tuh.. klu x meroyan jadiknya.. e2 mknya ant02 tue dh berjaya.. so, cube tentang abes~abesan.. :)

sweethOneY said...

takot okay!

Entry Best!