Thursday, March 18, 2010

Merah Jampu / Jambu/ Jamlu/ dll?




Semua orang perempuan.. Kalau dengar perkataan merah jambu ke mesti tergedik-gedik kehapi-an:47:. macam ikan kaloi atas darat! OK. Ni bukan ditujukan kepada orang lain. Tapi diri sendirik. Memang nampak jek apa-apa yang berkenan kat kedai kalau warna pink, mesti la.. MasyaALLAH.. Tangan tu. Mengalahkan parkinson. Ok. Cuba tanya peminat merah jambu lain macam :: p R i n c E s S _ N :: ;foshore dia akan menggeletik nak kan pinkan-pinkun tu semua.Wanita ni. Kalau dalam perkataan sopan dari tergedik-gedik.. wanita sinonim ngan merah jambu.
:23: Aih. da start guna word wanita. maksudnye. Aku memang akan jadi wanita. Walla. sedangkan umur baru nak masuk 20.:24: Hehe.

:43:Kata orang, minat pink perempuan nampak" lembut, comel lote, sopan, memang minah laa. Pink memang seswai la ngan awak. "
:43:Tapi kalau lelaki minat pink?? Orang akan kata, "bapok, pondan, tak sedaq diri, khunsa. ke kau ni nak jadik sutun. Nak wat Sutun 3 pulak ke??"
:40:Orang kata, kalau perempuan minat warna hitam," dia tu minah rocker, hish. kutu jalanan.. la tuh.. black metal, gothic, nak jadik jantan apa. hitam ni warna setan tau?? setannnnnn!!"--> BAGI YANG NARROW MINDED

:40:Orang kata kalau lelaki minat hitam " wa. bergayanye. macam rain. [Rainism:39:], macholah, memang hensem terbaikkk. Memang betul-betul jantan laaa."* Aku nak sesuatu macam ini, penantian untuk lappy pink yang baru!"



Ish. tanggapan negative jek. Aku suke lelaki yang minat PINK. Sebab......
Pink, warna nabi suka. Pink warna yang boleh wat ngantuk. Aku suke tido. Apabila kami kawen, kami akan lahirkan anak serba pink, dengan baju pink, cradle pink, bantal pink, dan beras nestum pink. hahaha

Aku nak dunia ni warna pink. Macam cuppy storberry aku makan dulu.. Sedapnye. Pinknye. Cunnye..

kalau orang gelis ngan warna pink, diorang tak salah. Mungkin otot mata diorang yang menggelikan diorang. Bagi aku, pink is one of the most special color sebab.... sebab..... aku pun tak tau.. Sebab cun la.. Warna lain pun cun. Aku tak suka wana biru still leh tengok.. hahah..


:35:Pink atau warna lain sama jek. Pink seswai ngan orang-orang comey cam aku.. :20:.. Hijau buat pencinta alam dan yang lain aku tak sempat nak pikir. enaf untuk entry karut marut yang ke berapa. Makan...makan...makan......





P/S: Pink boleh makan ke? Esssemeenn tak start pun lagik ni. FIGHTING!






Lobe,

:49::51:~moi~

16 comments:

saya_arief said...

waduh2..
semua nya merah jambu ya..
minat bebenar kamu..

PinQib said...

saya_arief--> hik3. minat la dri main game DOTA.. wahh

SieRRa183 said...

wow....
tibe2 dri ku trase jamboo...hehe!
cntik lar layout bru ni...
comey lote...

SieRRa183 said...

wow....
tibe2 dri ku trase jamboo...hehe!
cntik lar layout bru ni...
comey lote...

PinQib said...

SieRRa183--> hehe.. thnksss SieRRa183.. kamu memang comey pun dear

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ok..mmg menggeletek bkk blog ni ade post sal PINK....da lame N x kumpul PINK stuff..means merepeks stuff...

* mEsSy * said...

wewit!! jambu tuh..

:P

Redbloodsnow said...

hahaha...nih mmg peminat pink yg tegar nih. pssttt...kalau akak kan, kaler merah yg watkan akak rs tergedik² cam ikan kaloi tuh..kehkehkeh :P

SwEetForEst said...

i like pink..i like pink..(sambil terloncat2 bagai)

^___^

Mak Su said...

sama mcm baby w, semuanya dia nak pink :)

Frodo Baggins said...

pink??
tiba2 aku rasa mata berpinar ~~
huhuhuhuhuhuhuhu ~~~
tp sekseyyyyy ... hahahah


>>____<<

AzuanBudakMemandai said...

tak suka tengok lelaki pakai pink huhuuu

Rara said...

pink itu shantek... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wehhhhhh~

semua merah jambu neh~

sophie said...

sophie suke pink tapi tadelaa minat sgt2..suke je

soffya said...

akak sgt gila pink. mcm kamu..
tp xdpt nk beli ldtp pink, sbb rege dia mahal sikit.tak mampu...:(

Entry Best!