Wednesday, March 17, 2010

Rasa ini rasa apa?


Salam. Adoi. lama kot , aku ak pos apa2 kat sini. malas sikit. kann cutiii. hik3.lepas balik camping haritu. kulit aku yang, ala-ala sawo ular ni, terus jadi cam kulit bontot kuali. Sampai bibir den ni, burn habis, macam smoker tegar lak. Hitam nye,, adus. Pastu, masa taim burn da sakit, taim menggelupas lagilah den sakit. ohh.. begini mengingat hatiku kerna tergoda oleh CINTE ohh. waah.. hati manyak happi woo Muka memang lama gila tak naik pimps. pastu lepas je khemah.. gua naik beb. sadis jek. terpaksa back to basics la, guna cleanser. Aku memang, paling koman pun, ada la pencuci muka..

Pensyarah aku pun cakap, muka tu, kalau boley, tempek la bedak ke apa. apa dia ingat aku ni tak taruk apa2? Pantang betul. Aku ni dalam proses nak jadi wanita.. Apa orang kata, ermm... True Woman. Ais. aku dengar anjing menyalak2. Tak la dekat sangat.. jauhh.. tapi boleh la dengar. ke bunyi burung..?? nasib la malam ni bukan malam keliwon. baru lepas tgk citer antu nihh..

Foshore. aku takda idea. tapi. sejak melihat a few videos about masonry... or dajjal. memang mata aku terbuka luas. Kita sebenarnya hidup under FREEMASON. Cume kita je tak pernah nak amek tau. Wahai. kawan2.. Ingatlah. Da ramai sangat orang mati tiba-tiba ( kena bunuh, eksiden, dll) Bencana alams pun banyak. tak ke korang perasan,?? KIAMAT DAH DEKAT..??? sudahkah korang membuat persediaan sebelum menutup mata? aku ni memanglah.. bukannya alim sangat. tapi. macam hadis cakap : SAMPAIKANLAH WALAUPUN SEPOTONG AYAT: Mohonlah supaya kita mati dalam iman. AMIN :39:




nunyte, ~moi~:25:

7 comments:

* mEsSy * said...

wewit!! true woman gtue.. cayalah!!

^_^

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yunk..insaf jap bace....papepon..kite kne bsedia...

@rE-LonG said...

Yup..da mCm2 yg tjadi skrg..tkut bila difikir2kan.. ;(

PinQib said...

* mEsSy * --> haha.. sedang2 ni.. f8ting

PinQib said...

* mEsSy * --> haha.. sedang2 ni.. f8ting

PinQib said...

@rE-LonG--> ishh3.. takut sja x mncukupi long..

PinQib said...

:: p R i n c E s S _ N ::--> better strt from now, yunkkkk

Entry Best!