Saturday, April 24, 2010

Aku kena kencing lagi. Hancingnye.



Adoi. Stress gilak kot. Napa, Aku dikencing lagi. Bukan sekali, bukan dua kali, tapi berkali-kali. Oh My God. Napa? Napa, adakah aku ini jenis yang mudah dikencing. Oh Hancing nye. Oh. I need to shower. Dalam kata lainnya, aku harus menjadi orang yang tak mudah dikencing lagi.



**Look how adorable they are .. **ngee**



My favorite all time game is the Sims Series. Omg, Fanatic..
Kalau diberi pilihan:

  1. kawin dengan The Sims, aku amek The Sims,
  2. Makan dengan The Sims, aku amek The Sims,
  3. Tengok Tv dengan The Sims, aku amek The Sims,
  4. Tido dengan The Sims, aku amek The Sims,
  5. Sekolah dengan The Sims, aku amek The Sims,
  6. Kencing dengan The Sims, aku amek The Sims,
  7. Berak dengan The Sims, aku amek The Sims,
  8. dan sebagainya dengan The Sims, aku amek The Sims...

Gila kan. Then. Semalam. OMG! I bought 3 cd The sims 2, expansion pack, RM 36. 36 untuk satu game yang tak berfedah tapi menyeronokkan.. Tapi, kalau The Sims, kalau Rm 100 sekalipun, kalau :58:menjadi, aku sanggup beli.



**it's like playing with dolls **



Tapi, unluckily, game yang aku belik tu, tak menjadi., I dont know, maybe i was the one yang 'menjadikan' :16:game tu tak menjadi. Sebab aku memang fail bab-bab komputer (installing games).. Oh. Hampir :23:menangis. Aku tahan:09:. Biarlah. Ok. Aku dapat rasakan bau shower gel Life Buoy kaler biru semakin dekat dan meruap-ruap. Oh. Aku kena mandi. Mandi dan bio orang yang suka kencing aku tahu, aku takkan mudah dikencing mereka lagi..:57:



The End. Love:24:, Miss QIBUM Moi

10 comments:

sayang said...

kwn sy sume suke main d sims .. best ek ?

Liyanaa. said...

oh no T_T aku suka sangat sims tapi slalu kene tipu

Frodo Baggins said...

>>___<<


hahahhahaha ... aku berfantasi baca entry ni. sioot jer!

* mEsSy * said...

game kah itew??

^___-

Hanis Ayuni said...

hah? rm36 utk satu cd? mu bior betul qibah. haishh. pity youu. :(

Mak Su said...

apa? kena kencing

maksu udah kena kencing hari ni pepagi.... huhuhuhuh, hazabnyer... mood trus hilang :(

@rE-LonG said...

BestY tgOk org main game ni..
tp for sure..kT memG fail la bab main2 game..

otak zero untuk kreatif n inovatif tekan2 main game..hihi

sophie said...

i love THE SIMS!!!best gilak okay! nak pinjam CD..mine bnyak dah rosak=(

GhoZz said...

aaa...lama x main...cam maken besttt jekss...suke...nnt crik laaa

GhoZz said...

ehh...aku suke gile main sims dlu...tp dlu sempoi sketss..skang cam lagi canggih...nak main laa...bestnyersssss....

Entry Best!