Sunday, May 23, 2010

OK. Skip sekejap.




Saya janji tak nak post apa-apa sehingga exam tamat.. (wah ayat skema ni) Well, exam masih berbaki tiga hari lagi, and i couldnt resist from posting something. Well, thanks kepada yang men-follow belog aku ---> Yanie Rahman


Walopon aku tak malas tahap gaban nak post something-- aku bizi lah.
Seriyes bizi. :13:bizi hafal subjek, bizi main Happy Pets dekat facebook. Yes, aku rasa, facebook la tempat paling senang update. Rowena je tahu aku aktif fesbuk. Kwang2..

Sabar noh kawan-kawan semua. After the three papers, then im gonna be done.
So boleh lo gi jenjalan tekan-tekan iklan ke, komen ke.:40: Sorry sensangat. Sedikit update pasal diri ini: Semalam da sempat merasa kfc :53: yang peper tu. Alah bese je kot rasanya. Macam ciken cop ( kawan aku selalu panggil copstik, hahaha--Aku pun sama -_-")


And im in serious state of falling in :01: with Justin Bieber/ Jb/ Bieber (ceiit, ada orang suke tau wat aku marah panggil mamat-sore-amazing ni ngan panggilan budak perempuan la. Weh ada tau dieorang wat ayat "la, laki ke? Aku ingat pompuan mana tadi... -_-"--- > Marahhhhh:22:


Lagu best dia-->

Aku tak sediakan link tau: Lebih baik ampa pi youtube, 4shared ke kalau nak donload..

  1. U smile, I smile
  2. Where are you now
  3. Eenie Meenie
  4. Favourite girl (aku selalu pasan aku lah 'girl' itu)
  5. One less lonely girl
  6. Baby
  7. Kiss and tell ( davom tau lagu ni)
  8. That should be me
  9. Love me (funky sweet)
  10. One time
  11. Somebody to love

Okelah.. Panjang sangat pulak kang pelik pulak.. Caucincau kawan-kawan.. See u in 4 days and this entry comes from Sungai Petani, with Love

p/s: Selalu sangat aku tukar font.. huduss
~moi~

8 comments:

wondering shadow said...

ceh sngup buat post utk jb tgh2 exm pon kam..emm.. huhu lagu2 die kire ok la for me tpi isn't he too young? :p mmg la tp die pnye pminat rmai gler kot.

cik ian@aH Lian~ said...

tak jemu dga cd dia~

Rara said...

wahh,ske gk justin bieber..si kekasih ati..hehe :)

coki - coki said...

hyeee.
blog walking.
follow u.
hit me back(:

PinQib said...

Blogger wondering shadow--> hheheh.. hes the bes man.. wakkakaka.. nak tium3 aja

PinQib said...

cik ian@aH Lian~ -->xda cd lg.. donlod kat tenet jaaa

PinQib said...

Rara--> habis saya camne?? -_-'

PinQib said...

coki - coki--> Ok dear.. tQ;)

Entry Best!