Sunday, June 20, 2010

Kawan, Mok dan Rumah

Aku dah semakin gemok.
Aku tak kisah. Oh... Aku kisah sebenarnya. Part yang paling montel op kos le perut. Wah. Hate this soo much. Rasa macam tak nak makan nasi je kat umah ni. Kang, balik kedah dok stress ingatkan makanan kat kampung pulak. Life is so not fair.


Aku malas update blog. Fes of all, seminggu ke dua minggu bil tenet aku tak bayar. So, sah-sah memang tak ada internet la. Ilek. Harams jek aku nak pinjam laptop kakak. Of korse banyak je dia nak nagging macam mak nenek.


I do miss my friends. Yummy, Yuse, Aten. Oh.. Many more. Wah. Mesti dio orang kejung tengok ku yang semakin beso.
Weeee..

I dont care. Em. Malas den nak layan. Slow le internet broadband kat sini. Kelantan. Bukan lagi area 3G asenya. Sadis. But. still ok.

Nak gi masak.




End.



Nanti, aku visit blog ampa semua. Been very lazy=busy
~moi-mua~

8 comments:

Rara said...

jom diet same2.. :)

little black dress said...

qib..rndu ang gak...
kmu mmg cumel ...
hurm...
pndi msk eh skrg???
bgs2..
jmpe d sp ya!=)

Rowena Chasez said...

hello syg...
still cuti lgi ke??
xkan??
jom sma2 menguruskan bdan jom..

SieRRa183 said...

makan jer slagi boleh...
hehe!

PinQib said...

Rara --> Jum3

PinQib said...

little black dress--> tenQ my kekasih gelap ku.. aiyoo.. x pandai sngap ler

PinQib said...

Rowena Chasez--> Aah.. cuti lagi.. jumaat ni balik

PinQib said...

SieRRa183--> great idea

Entry Best!