Saturday, June 26, 2010

Nandayo? Perjalanan yang saks



Oke. Aku dah selamat sampai Kedah. Dalam pukul 3 lebih nak masuk pukul empat. Thank God. Allah masih panjang kan umur aku. Tapi yang tak shoknya, aku terlepas nak berenti depan maktab. Aiyo. Satu bas budak maktab semua terlepas. Ni semua gara-gara tidor tak ingat dunia. Hehehe.

Dah lah tambang teksi mahal siak. Rm 5 sorang-sorang. Pak cik ni memang lah. Tak kesian kan kami langsung budak-budak perantauan, tak dak duit nak makan. Elaun pun lambat gi nak masuk.Balik je, jumpa kawan. Pastu kemas bilik, loker, katil, meja semua. Dari pukul empat lebih sampai sekarang tak tutup mata gi tau. Ngantuk nye. He..
Pastu, lepas semua settled, pi luaq pesan roti canai dua keping. Aku ingat larat je aku habis kan. Sekali, mak oii. Dah lah keras macam nak matik. Rasa nak jek aku lanting kat kucing kat luar. Tapi takut diorang tak makan lak roti canai ni. Membazir kan amalan syaiton.



Oh. Now, semua orang dok tanya berapa rezak masing-masing. Aku rendah je. Aim aku nak dapat 3.5 ke atas tak tercapai. Tapi, still above than 3 la. Entah mana silapnya. Salah teknik belajar kot. Takpalah. Aku anggap je bukan rezeki aku. Usaha lagi semester ni. Harap semester ni, aku dapat lakukan yang terbaek. Keluarga aku pun macam dah berbaik-baik, hati gua manyak senang. So, insyaALLAH, biarlah semua dipermudahkan. Biarlah sem ni, semangat gua lagi berapi-api nak skor pointer tinggi. Malu lah saya tak dapat anugerah dekan.



Em.. Nak tido jap.Daaaaa.
Mua!~~


P/s: hobi mengedit pic semakin mencanak. Tau dek mami, matik gue.

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehe..tidur la...sweet dreams.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TAG - EN ILHAM

miss lolly a.k.a luvfareda said...

xpe xpe.

t sem akan datang usaha lagi. sila dapat dekan !

[z@ck] said...

slamat ber sem baru..
=P

amalina afif afandie said...

sudah lupakan ku.

Rowena Chasez said...

rajin giler edit pix..(:

Entry Best!