Monday, June 21, 2010

Sonny



Counting days. Ada empat hari lagi aku bersenang lenang di rumah. Lepas ni, berusaha belajar dan kumpul ilmu. Sebab aku ada baca kat mana entah, mural kat dinding masa ikut mami urus hal harta pusaka kat Machang yang bertulis--: Nabi suka melihat umatnya bersusah payah dalam sesuatu. Oh. Aku mesti akan rindu Sonny Munroe. Sapa SONNY? Hehe. Tulah watak citer yang menjadi addiction buat aku. Sonny with a chance. Oh. Best gilerrrrrr. Leh lawan citer Hannah Montana. Em.. Aku memang ler minat citer ni. Citer jenis remaja pelas kanak-kanak. Biarlah orang nak kata " weh, budak jek tengok citer camtu" Ada aku kesah?? Tak dak!! Hehe. Demi Lavato ler yang main character utama. Oh.Comey sunggoh kalu dia senyum. memang ler. citer ni Pasal geng the So Random! versus geng Mackenzie Falls. Diorang ni macam pelakong geng drama yang tinggal aras lain-lain. So Random! ni macam geng yang biasa2 je. Studio pun biasa nak lawan geng seberang The Falls, memang tak terlawan. Sebab The Falls ni rata-rata femes dan kaya.. Hehe..

Oh....Comey.. Dua watak aku paling suka, Tawni Hart : Pompuan yang memang wajib tengok cermin dan sukakan lipstik jenama cocomoco (kalau tak silap) dan Chad Dylan Cooper (CDC): Mamat yang senyap-senyap minat Sonny (Demi Lavato)., Chad ni hensem tau... Heheh.. Nama real dia Sterling Knight.....


Oh. Latih dok ulas. Bek le Korang tengok sendiri.



Aih, Mesti, kompom ko tak paham. Alah.. Gi layan je lah kat astro Disney Channel.. 615... Malam ni kot sampai hari Kamis. Pukul duabelas..

Oh. Latih dok ulas. Bek le Korang tengok sendiri.


P/S: Aku rasa menyesal lak letak Feedjit tu.. Hem..:20:

4 comments:

Rara Nasiha said...

takda astro disney la pulak.tak boleh nak layan.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alamak..uma xde disney channel..lame x layan cite teenagers cani laa..

PinQib said...

:: p R i n c E s S _ N ::--> kena tengok ni.. must watch

PinQib said...

Rara Nasiha --> subscribe jer

Entry Best!