Wednesday, July 21, 2010

Hujan




Salam entry kali ni, nak cakap sikit sal kehebatan, dan ke'wonder'an Allah Subhannallahuwata'ala.. Hujan, aku suka hujan. Bagi aku, kalau hujan turun, maksudnya, haba hari ni, suddenly akan hilang. Masa hujan lah aku dapat rasakan mood kanak-kanak aku menjengah macam aku tetiba dapat kuasa super power rasa super senang nak tutup mata sambil bergomol dalam selimut. Best nye hujan.



Kalau kat kelantan, asal je hujan lebat mesti banjir. Sorga woh kalau kat umah nenek masa tuh. Rumah nenek macam kat tanah rendah sikit. So, tiap kali banjir mesti semangat setia kawan tu mau nye ada. Gi angkut barang elak kena hujan, gi amek gayung wat tadah air kalau ada bumbung tiris. Oh. Bukan semua tempat ada camni. Hee. Best kot

Ok. Sebenarnya bukan sebab hujan. Tapi aku rindu rumah dan rumah nenek kuat-kuat! I WANNA GO HOME~







P/s: pening macam ada darah tinggi -_-"

8 comments:

nabilah_2908 said...

home sick la ni eh..?

sabar la..nnti cuti..balik la yupp.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

Yus & Tie said...

x sabar nak balik kg-kelantan gak.huhu

sI tEDI said...

seronok tak main air banjir?

teddyuna said...

yup2 best waktu hujan.. n hujan ni kan ader bau .. bau hujan sgt2 sedap.. rasa natarul

sWeeT said...

salam...

lalu sini..waktu hujan memang best!! boleh relax2x...memang mahsyuk...

kukuchimachikumi said...

kalo ujan..aq ckp ske kalo dpt mnd ujan..sgtlah sorga...

jom kwn2..kte mnd ujan...

teddyuna said...

opss.. natural.. haha.. klaka ejaan aku itu..
eh jom2 gi blog una
ader update bru pasal kopi termaha didunia

klik sini

Stilla said...

kat kuch, lately ni taip2 petang je mesti hujan dear...balik kerja gerenti jem giler..tension tau..

Entry Best!