Monday, August 30, 2010

Budak-budak pun dah tahu berzina?

Serius. Semalam aku tengok picta ni, terus aku rasa seram sejuk. Rasa tak mo beranak pun ada. Gila. Memang dahsyat la. Memang kita sah sah dekat-dekat nak kiamat. Sebab apa? Sebab orang sekarang dah tak malu nak berzina. Macam tak malu nya keldai berzina mengawan.

Dulu pun da ada pic, budak-budak wat romen kiss belakang kereta. Alah.Yang macam hape tengok tu. Kira kalau macam kita tengok yang tu pun dah geleng kepala. Apatah lagi yang ni? Rasa naik pening dok geleng-geleng lagi. Masa tulis ni pun aku takut kot..



"Yu, i da ready ni!"

Kalah pro budak ni.



Aku tak tau mana jantan, mana betina. Pink tu nampak jantan.


Wah.. Mak adik mimpi ngeri!


Processing...


"Ada orang tengok tak?"


"Aku cakap kat mak pak ang!"

P/s: Kredit to borakkosong.




24 comments:

nabilah_2908 said...

pergh..xprt tul...perempun lk tu yg mulakan dulu..huhuhu...

hmm...mesti budak ni dh selalu tgk..

jom ke APA KATA HATI pulak,
WAKTU TIDUR

noorfarahim bt azemi said...

teruk nya budak2 ni... hesyh... rase takut plak....

ardinihumaira said...

babap budak2 tu jom

[z@ck] said...

ya Allah..takutnya!!!

~qiFFara~ said...

nape dua2 nmpk cm laki je ni??
konpius lak ak!

haish..*geleng2 kepale*

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

hahahahaha..
kelakar la..

aNiSa hANg tUaH said...

haishhh
kecik2 dah pandai
kalau depan mate ni
lame aku tangan
hohoho

sueRAFE said...

gilak !

yasminsarian said...

astaga,,,ape nak jd ngan bdk2 zmn skunk neh,,,:(

Uruchimaru @ kf said...

*geleng kepala!

little black dress said...

apo la bdk2 tu..
grrr...

Pelangi Colors said...

isk3...pe nak jd dak2 skrg..

*geleng smpai pening

mia bouvier said...

astagfirullah..
hanya mampu mengucap panjang.

teddyuna said...

kalau una jadi kakak dorang .. una bagi penampar.. bagi serik sikit

Hashira Yusoff said...

Ya Allah..ampunilah d0sa mereka.

mereka tdak tahu apa2..

mgkin salah didik oleh iibu bpa mreka. T__T

kasihani mreka ya tuhan..

hamzah ian said...

aku copy

* mEsSy * said...

ap suda jadik ngn dunia skrunk..

qylla said...

dasyat giler ah bdk tuh !
kcik2 da tau bnda ngarut !

Aliesya♥Amani said...

kecik2 dah pandai gersang ye...haish!!

elmo blurb said...

mane yg girl?
pink ke?
nape macam boy jah?

Ateika said...

Ya Allah, takutnye tengok =.=

Azwan Azmi said...

tergamam sebentar tengok...gilo..gilo

mcjust.lol said...

gilerrr aaahhh!

wondering shadows said...

Astagfirullah hal azim.
mcm2 hal skrg kam.
nila bila agama msia dh letak tepi.
anak2 diabaikan.
bdk2 tuh bknnye tau bnda ape yg
dorg tgh buat.
they thought its just a game.

p/s: asenye yg pink tu cam pompuan

Entry Best!