Monday, August 2, 2010

Elaun dah hangus

Oke. seminggu genap tak post apa-apa. Yes. Rekod baru semenjak masuk semester 2. Aku memang pemalas. Biarlah. Letih kot. 3 hari lepas aku ikut program Pencinta alam sekitar. Entah, sejak bila aku jadi nature lover pun aku tak tahu. Mungkin sebab nak ponteng kelas, that's why.

Well, the trip was awesaucesome! Serious. 3 hari aku pi, makanan aku ditaja. Ha. Macam artis pulak la kawan-kawan. Aku dapat baju, dapat merchandise bag satu. Best woh. Rasa macam tak mo balik. Kang kalau tak balik, mahu degree aku hangus.

Sorry kawan-kawan. Lama tak gi melawat. Nak wat camna. Den ada sindrom baru. Sindrom tak leh tengok skrin laptop lelama. Maybe mata atau mental aku ada masalah. I dont know. But aku gagahkan diri jua melawat belog yang tah apa-apa ni.

Ye, elaun dah masuk. Sikit jer. Rm 1030 jer. Ciput ler. Rasa nebes jer pi cucuk kad semalam. Dan for the first time dalam hidup aku, aku bayar duit ASB aku sendiri which sebelum ini disupport oleh mummy and daddy ku. Alah, senang jer.Sapa nak soh aku bayarkan/ ajarkan meh sms aku yer di 019XXXXXXX.


Sebelum aku tutup cerita belog ni pada hari senin yang lagi mulia ni, nak kasi tau sikit. Kan hari tu, kan, aku  join masuk sensajer contest Emo. Aku masuk topten. Tapi aku nak mintak lah kengkawan tolong lah kasi support dengan meng'vote'kan diri aku yang super mengharap ni. Aigoo (ala-ala korea tak jadi macam Pearl Apple)  Sila ke link ini (emo kontes) untuk mengevote. Ingat tu. NOMBOR 10 tau!
.
Please yer. Sapa vote, ai sayang u lebih. Nanti kamek pi belog angpa yer. Daaa. Nak tengok Karate Kid baru beli semalam.


P/S: Cd pirate, tapi gambar manyak baguish wooo.

12 comments:

* mEsSy * said...

jum vote!!!!

=)

little black dress said...

hurm...
bese r..
xsabo tgu elaun akn dtg..
huhu~

Mak Su said...

maksu tak leh tgk blog yang background hitam, mmg pening mata ni , nmpk bulan bintang dan planet

kukuchimachikumi said...

jaden encem...
best kot cte ni.asyik gelak je..

n ada peristiwa bersama mok nak...hahaha

Redbloodsnow said...

WHOAA...1k TUH CONSIDER MANYAK WOOO BG KAK ZIE, DIK UII...HIKSS

Redbloodsnow said...

WHOAA...1k TUH CONSIDER MANYAK WOOO BG KAK ZIE, DIK UII...HIKSS

peaNut said...

wahhh..tahniah la jd top ten..nnti peanut tolong vote ok..gudluck!!

PinQib said...

@peaNut TengQ. jasamu ku kenang =p

PinQib said...

@Redbloodsnow

Akak.. hehe.. 1k sngat x cukup OK. skrang tinggal ciput jer..

PinQib said...

@kukuchimachikumiPeristiwa bersama moknak tu.. Shhhh rahsia lerrr

PinQib said...

@Mak Su Takper maksu. Kalau tak leh x pa. hehe.. kontes biasa jer. Tq

teddyuna said...

alaun dari nuffnang ke? leyh la ajar .. una xletak nuffnang
reasonnyer
followers ta ramai n mmng x thun pun nk letak nuffnang macam mne

Entry Best!