Tuesday, August 10, 2010

Menu poser you?



Salam. Seribu kemaafan sekiranya kepada semua Bloggers sekiranya sepanjang membaca belog pink ni korang berasa menyampah dengan kosa kata aku atau pun rasa nak marah jer tengok muka toya shayer. I'm Sorry.

Esok poser sebab tu aku mintak maaf. He. Sorry kawan beloger. Sebab hari ni, sehari aku tak belog walking. Bizi, kelas ada sampai tengah hari. Pastu aku tido lepas solat zuhur sampai lah pukul 6. Pastu semayang, gi makan dengan kawan-kawan. Bizi tak? Bizi tak? He. Macam tu lah. Pastu, pergi pulak surau kat maktab ni wat solat terawikh ngan budak perempuan muslim kelasmet aku. Alhamdulillah. Semua sihat. Takda yang uzur. Yang laki aku tak tahu lah datang semua ke tak. Takkan aku nak pi selak tirai kain kat surau tu nak intai sorang-sorang berapa orang yang mai semayang. Tapi insyaALLAH, semua lucky-laki datang.

So, sebab esok kan kiter semua pose. Jadi, kita kena sahur. Aku dah janji kot ngan diri aku sendirik nak cukupkan korum sahur 30 hari poser ni. Yelah dulu, kalau pilih sahur, shahir, shahrukhkan aku memang kompem-kompem akan pilih tidoq. Tapi tahun ni, NO No NO.! Aku kena bersahur gak.

Aku pilih menu roti atau kokokeranch jer pose kat sini. Mudah mudahan kenyang dan mampu isi perut montel sampai waktu berbuka.


Eh, sahur ngan Kokokeranch jer?


Apa ko ingat aku nak masak tomyam dalam bilik ostel nak wat bersahur?


He.. Oh. Dah pukul 12.23 am. Mo tido. Esok sahaja aku belogwalking ke belog kamu yer. (Matang tak aku tulis, umo dah 20 tahun kan.)


Terima kasih pada yang wish birthday saya. I Love u semua. Salam ramadhan



P/S: Apa menu sahur anda?

37 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

yeh yeh
esok pose,
jangan lupe berbuke
cewaah
berbuke mmg tak mungkin dilupekan
:P

alvin takda umah harga 8juta said...

selamat berpuasa cik pinqib..
semoga ramadhan yg indah buat kamu..

~qiFFara~ said...

kokocrunch??
mantap tol..leh kenyang ke tu..???
hehe

kitowg shor nasik goreng buatan sendiri td..
pastu ak berulang ke tandas,,
hahaha

agaknye perut ku masih mahu mengade2~~

Sharinginfoz said...

yang pentingkita bersahur ya

UV Hampir 1,000

little black dress said...

hurm...
aq xsmpat sahur td..huhu~

little black dress said...

hurm...
aq xsmpat sahur td..huhu~

'AQILAH said...

waaa sedap tu...hee

kukuchimachikumi said...

sedapnye bersahur dengan setengah keping roti bakar berjemkan oren marmalade..

cik pikah..tomoro i kejut u sahur ek...

aliesha kirana said...

ayam goreng sahur td.. heeh.. tp kalu kt kampus dl, mkn nestum jer..ehehehe

rhapsody LiN said...

happy bilated birthday dear ;)

AISHA SAAD said...

MATANG GILAAA!
HAHAHHAA.

ADEHH AKU ADALAH ORG YANG PALING MALAS SAHUR. HOHHHH!

elmo blurb said...

selamat berpuasa pinqib !
wa ta sahur ler pagi tadi .
macam biase .
HAHA

nabilah_2908 said...

Selamat Berpuasa.... :)

erm...lebih baik bersahur cococrunch drpd tk sahur lngsung..kn..? (^_^)


p/s : buka hari ni...dh plan ke nak makan apa..?


jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM RAMADHAN

PinQib said...

@aNiSa hANg tUaH Sapa yang lupe berbuka tu, em... x tau la nak cakap camne.. giler ke apa ;)

PinQib said...

@alvin takda umah harga 8juta Mekasih, u.. same goes to u too ;)

PinQib said...

@alvin takda umah harga 8juta Mekasih, u.. same goes to u too ;)

PinQib said...

@~qiFFara~ hee. bkan3.. agak nye, nasi goreng masak sendiri tu yang mengade jd x sedap.. ;D. jgn marah

PinQib said...

@Sharinginfoz Yes bosss ;)

PinQib said...

@little black dress Tu lah, napa x gtauuu

PinQib said...

@'AQILAH Sedap ker? biasa macam tu?

PinQib said...

@kukuchimachikumi hee. sedap semua. esok makan ngn milo sndiri. hehe..

PinQib said...

@aliesha kirana sedap la. sbnr nye komen tipoo. ayam td mengghairahkan.... :P

PinQib said...

@rhapsody LiN hee.. mekasih33 uuuuu.. Loving it =p

PinQib said...

@AISHA SAAD haa. matang kan matang kan>

PinQib said...

@elmo blurb napa ni elmo.. x bek nohhhh

PinQib said...

@nabilah_2908 hee,. x tau la,.. makan apa yang ada jer.. rasa2 makan simple3 kot

syahira ariff said...

selamat berpuasa cik qib
makan koko krunch jer?tak lapar ker
kalau nk lebih tenaga,mknla kurma

PutRee SeJiNjaNg said...

akak bersahur nasi belaukkan telor goreng je..hehheh takde maknanye akak nak bersilat kat dapur untuk masak menu for sahur..hehhe..dasar pemalas kan...=)

Amni said...

sahur dengan nasik goreng, ikan masin dan kurma.. wahhh... selera sangat makan tadi sahur.. heee..... selamat berpuasa dear... =)

OrenLimau said...

miahaha.
aku telan kurma jah 3 bijik qib.isk3
nak makan ayam goreng qib.isk3

iqbalsyarie said...

Bagus apa...at least kamu bersahur.Tak kisah la makan apapun.kerana yg dapat pahala tu ialah bangun sahr.Even seteguk air pun dapat pahala...huhu..
selamat berbuka....kjp lagi ;)
Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)

Hamzah Ian said...

gua makan roti ngan air je.. sob2..

Azuan said...

aku sahur meggi aje...nasib3..huhu

Gen Fujita said...

takpe, yg penting sahur

QieFLy si Dolce said...

selamat berpuasa dear,....

mia bouvier said...

selamat berbuka qib ku syangg

* mEsSy * said...

messy melantak nasik+bawal masak kicap je..

=)

Entry Best!