Saturday, August 7, 2010

Lucky day ( Juara dan Big Apple)



Yes, Alhamdulillah. Aku happy banget hari ni. MasyaALLAH. Rasa nak terlompat-lompat pun ada. Thanks. Yes. Giler banyak esemen-tapi-langsung-tak-buat dan aku masih lagi nak wat gaya senyuman model ubat gigi Darlie pastu lepas kan ciuman daun tu. Shuke-shuke.

Oke. Hari ni, aku happy banget sebab aku aka Pinqib menang contest. Hee. Menang? What? Yes, menang! Aku menang. Jadi Johan. Johan memang cemerlang. Oke. Aku dah start wat muka toya. Aku menang contest Emo Face tu. Dapat tempat pertama yu.. Okelah tu. Aku dah bagi alamat umah kat tuan contest Lynn. Harap harap adiah tu sempat jenguk umah aku.

Pastu kan, yu all, aku dapat lagi benda best hari ni. Aku dapat satu donut big apple dari Fyka tuan belog pink. Walaupun satu jer, aku puas hati.

Hee. Mekasih awak. Macam awak tau jer hari ni, saya mengidam nak makan Big Apple..



Shedap. Oke. Nak sambung cari bahan untuk esemen. He. Sape yang terlioq, waima sebiji donut ni, silalah tahan diri anda. Jangan bertindak ganas dengan menjilat skrin laptop sendiri.


P/s: Thank u Allah. Alhamdulillah.

40 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

suke yg ad kuaci tu..klaer hijau.yg tu sdp...

aNiSa hANg tUaH said...

waaaa
lucky sungguh qib..
nis dah lame tak makan big epel
meh kongsi2
hehe

Khairul Azmi said...

wah...beshnya..nti share2 la yerk..
haha....
tahniah la yerk!!!

Rowena Chasez said...

nyum nyum nyum..
big apple...
owhhh..
nak jugak!!

ardinihumaira said...

;) tahniah tau! nyummmm

miss lolly a.k.a luvfareda said...

perghhhhh,


big aple. pehhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

PinQib said...

@sugar2 kapas strawberry Hee, kawan sy yang dapat donut tu.. cakap sedap jer. jeles jer. x kongsi =p

PinQib said...

@aNiSa hANg tUaH Haa. namao kongsi ngan nis.. dalama da masuk perut qib

nehehehe

PinQib said...

@Khairul Azmi da habis la azmi.. niwey.. thanks yer

PinQib said...

@Rowena Chasez Silalah ke kedai big apple skrang gakk.. :)

PinQib said...

@ardinihumaira Mekasih akak.. selerppp..;)

PinQib said...

@miss lolly a.k.a luvfareda Ahhh.. big appplleee ahhhh

hiro said...

lama tak mkn..blnje3

kukuchimachikumi said...

@PinQib:qib.huhu..rse loya tgk donut 2...sian pikah...aq sumpah x lalu nk mkn...

PinQib said...

@kukuchimachikumi Kan bagus klu mu amek, bg kat akuu... ;(

PinQib said...

@hiro Elaun next year, leh la..:)

ardinihumaira said...

dear... cuma nak berkongsing sesuatu...


http://sekadarblog.blogspot.com/2010/06/oit-bloggers-yang-berkenaan-kalau-nak.html


http://ariffshah.com/belog-saya-kini-dofollow/



sorry tau kalau2 dni tak terpublish komen yang ada link.. sebab sebenarnya ianya merupakan spamming. huhu

PinQib said...

@ardinihumaira Tak paham la konsep dia.. camne eh

Sharinginfoz said...

memang sedap big apple kan

little black dress said...

qib thniAh yer cyg...
eheh..i xkaye mo bli byk2 big apple 4 u..
=)

mama zharfan said...

congrats yer!! bestnya hadiah tu..
salam ziarah dari nottingham UK

@ku d! sin!e said...

dah lame tak makan big apple...
hehehe..ngidam lak

tak jumpe twitter kamoo..
sye punye ainasuhana

wondering shadows said...

satu jer?
bgla satu kotak ke ;p

PinQib said...

@mama zharfan Wau.. mekasih mama.. hee. Sampaikan salam saya dari mesia,.

PinQib said...

@Sharinginfoz Aah.. memang shedapppp

PinQib said...

@@ku d! sin!e Ok3.. sory.. nnt sy add kamu.. OK.. luper nak letakkk

PinQib said...

@wondering shadows Ngeh.. yang len da habis kena baham ngn kawan..

ain fathihah said...

uih, nampak sedap. sekarang jugak mau pergi cari donut. hehe

MissNafa said...

bestnye makan donut!~
mahu juga *_^

PinQib said...

@ain fathihah Gogogo nowwww

PinQib said...

@MissNafa Haa?? kena beli laa yang.. habes sudahh

syahira ariff said...

tahniah!
aku join contest tak pernah menang...
T___________T

Hamzah Ian said...

lame dah gua tak makan big epal.. =(

PinQib said...

@Hamzah Ian cepat p kedai luuu

PinQib said...

@syahira ariff xpa.. usaha.. lg.. OK

mia bouvier said...

qibb..jeles.tapi xleh lawan aku punya macaroons best lagi.Hoho

teddyuna said...

wa.. sedap2 big apple..;)

PinQib said...

@mia bouvier Haa. ak x penah makan macaroons la.. camne>>

PinQib said...

@teddyuna hEE.. mmemmanngg sehhdaappp

amalina afif afandie said...

plz belanja saya okeee. <3 congrates sayang! lps ni msuk lg contest mane2 ok..! <3

Entry Best!