Sunday, August 29, 2010

Quick UpDATE


Sorry guys. Baru dapat line internet laju. Oke. Broadcasting live from Sekolah Kebangsaan Kuala Krai. Aku now dalam bilik budak-budak disleksia. Amboih. Bising noh. Haa. Aku baru tau letih nya jadik cekgu sebab nampak mak sedara aku (cikgu disleksia) dok tarik hembus nafas. Sebab nak marah budak budak mane boleh nau. Anak orang wo.. Nasib la ni kelantan. Kalau KL, da lama kena saman.

Oh. Sekejap jer aku update. Aku nak cakap kat sini, AKU sorang -sorang, takda kawan. Macam awkward gila. Wuwuwuwu. Nak wat camna, aku lah satu-satu nye cekgu Maths kat sini (eh, bakal)..

Orang lain semua ngaja Pendidikan Khas (budak budak gifted) Bm pun ada gak. T-T.. Nyesal nye tak ikot wat ngan kawan aku. Wuwuwu.. Sabar lah ati.


P/S: If i have real free time, then i'll visit ur blog. Kalau tak.. Em... Masa raya lar. Oit. Aku gurau jer. K, wish me luck.I am real scared here. Macam musafir pun ada.




Love,

8 comments:

Rowena Chasez said...

selamat berpuasa cekgu~
:P

[z@ck] said...

musafir? hahaha..selamat berPBS

aNiSa hANg tUaH said...

heee.
comel la gambar tuu

sugar2 kapas strawberry said...

kelantan tu tempat sy..hihi

so far kat machang oke lg internet :)

AISHA SAAD said...

wahhh, wish u luck!
jgn jangkit with dyslexia student sudeyhh.
hahaha!

OrenLimau said...

qib!!!
huish.sabaq2!
aku 1st day main congkak jek qib.hahahha
ramai oh skolah aku.19 org.

* mEsSy * said...

sabo2.. bulan2 posa nih..

=P

amalina afif afandie said...

kamu sudah praktikall?? wee~~~ nak ttgkk! nakk tggkkk!

p/s: jgn pegi amek sijil spm dulu tau. tggu gue T_T

Entry Best!