Saturday, August 21, 2010

What?




Gila lah. 6 hari aku jadi single kejap. Tak post apa-apa kat belog. Kesian belog. Sorang-sorang. Aku busy la kawan-kawan. Ngan esemen lagi. Ngan batuk lagi. Super busy. Aku rasa sem ni lah aku paling busy. Dah lah esemen Pj aku teranto lambat. Eh. Dah la lecturer aku da pesan awal-awal; anta sebelom pukul 3.30. 3.33 aku sampai, meja dia da kosong! Gila punctual. Redha jer la.


Oke. Pastu hari ni, ada sorang belogger ni. Dia meh ketuk pintu FB aku:
M: Salam. M ada wat belog

Aku: Eh, yeke M? Wah. Da advanced yer. Bak URL! (eksaited)

M: Ni. http://tekantulistakdapat.blogspot.com/

Aku: Oh. Oke. Nanti tengok.

M: Qib tak de belog ker?

Aku: Eh, tak de.

M: Ye ke takde?

Aku: Ade. Tapi cam malu lah pulak.

M: Alah. Takpe la.

Aku: Belog shayer bukan bentuk agama. Ngarot je!

M: Belog saya memang awal-awal agama, nanti pun ngarot gak. Heheh

Aku: Em. Takpe lah. Ok, shayer pro sikit. Nah. http://momoelovepet.blogspot.com/. Jangan gelak tau baca nanti.

M: Ok.

Lama sikit

Aku: Dapat tak? Sebab rasa macam dah private belog. Hehe

M: Dapat-dapat

Pastu


M: Haha!



?????


P/S: I think, i should be more discrete about my blog.><"

6 comments:

teddyuna said...

haah kadang2 una pun suke sorok2 blog..

aNiSa hANg tUaH said...

qib.
jangan senyap2 lagi
rindu laa
:D

little black dress said...

M???
i igt A...
hoho..
bior le qib cyg...
blog kmu ok jer i tgk..
kn?

mia bouvier said...

aku tau sapa.mesti budak hakim tu.dia pon ada bagitahu akuu.blog islamik.huhu

AiZ said...

2 2 pun dah advance ^__^ gagaga

* mEsSy * said...

luku M tuh laju2~!!

=P

Entry Best!