Wednesday, September 15, 2010

Benci betul orang macam ni




Tadi.. EH. Assalamualaikum.
Haa. Sorry.. Yer. Lama tak berapdate. Hari ni nak start daily update lah. Weh. Nak tanya, gengblogger tu jadi ke tak? Aku masuk asyik malware detection jer. Jadi takut nak masuk. Takut kena infect.

Oke. Pagi ni, masa jalan-jalan tengok belog, mostly yang aku ada follow, tetiba tertengok lah, satu belog ni. Ohmegi betul. Boleh dia ugut orang untuk follow dia. Weh., shishoma? Weya? Why ? Why?

Sebab nya, ada orang tanya tutorial, pastu amek tutorial pastu tak komen and follow. Pastu terus nak marah, nak keji-keji orang. Pastu, eh banyak sangat pastu.. -_-" Weh, blogger otai pun tak macam ni. Orang amek tips triks ker takda lah nak meroyan. Berangin jer aku baca. Nak komen pun macam tak nak lah jadi hot tetiba. Aku baca terus aku belah. Oh, selama ni, kalau aku komen ker apa, tak dak lah nak komen balik. Tetiba nak meroyan. Ops. Aku tak dah la sangap nak sangat komen dia. Tapi ingatlah, give and take. Dah ko tak nak give, jangan lah harap orang akan give jugak kat ko.


Em.. Betul kan betulkan? Ish-ish.

Sebab tu kot, aku takdaq ramai followers. Sebab aku tak guna tektik ugut orang untuk follow!
Oke, semua yang baca ni, kalau tak follow gi, cepat follow!!!! Ni serius!! Jangan lempang aku! Lariks!~

28 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

hahahhaa
same la qib
nis pun tak bape berkenan dgn cmtu

"folow me bek okei".haha

zyra said...

hahahaa~ tu namanye desperate giler... xde maknanye laa ugut2 org tuk follow dia, org tuh nk follow dia.. silap2 mmg kene block trus, br padan muke...

nasib laa org nk baca or amik ape yg kita tulis.. sape suh xprivate, kn?

hehheee... peace! (^_^)v

Amni said...

hehe.. saya tak leh follow.. sebab saya tak leh view butang follow.. sape nak follow, follow jw la.. tak follow pon no hal.. jangan sampai follow tapi sebab nak orang follow balik sudah.. hehe

Azmi said...

huk3..ada jugak orang macam tu ya..ish3...

aliesha kirana said...

hehehe... AK pn xske kene paksa cmtu... xikhlas org nk follow nnti..heheeheh~

hamzah ian said...

i follow u follow me back okeh???

kalau duk depan2 seyes gua rogol je.. hahhhahahaha

aSmiDar said...

biasa la..baru2 nak mula berblog ni..huhu

tp eda tak g2 okey..
nak folow folow..
eda fon folow bila eda suka je..huhu

nabilah_2908 said...

kenapa sombong sngt blogger tu..bukn ke berblog bertujuan utk berkongsi..xkira la samada org tu nk follow or komen ke tidak..haih..

kalau macam tu baik private kn saja blog tu..invite followers jr..org lain tk boleh...kan..?

opss..terpanas hati lak...itu belum lagi baca blog dia.. huhu..

jom ke APA KATA HATI pulak ;
RAYA PART 1

mia bouvier said...

huii..aku pun panas hati.
tengok belog aku.budak2 maktab and a few kenalan je pun follow aku.remain cool gitu.hehe

aku wish selamat hari raya kat belog aku.siap buh nama mu.xtengok ke :'(

mEiZ SHA said...

hehehhe
nak cari publisiti laa tu yang..:)
jgn follower je ramai tp langsung x baca..

teddyuna said...

wa gile lo..
pkse2 org follow.. meyh sini una nk tolong lempang dia jugak.. haha

teddyuna said...

wa gile lo..
pkse2 org follow.. meyh sini una nk tolong lempang dia jugak.. haha

hans said...

banyak kali dah aku kena situasi cam nih
aku buat bodoh jer
hohohoho

P/S : Malaysians Are Cool Lar : Iklan Yang Kreatif...Aku Suka! Selamat Menonton!

PinQib said...

@hamzah ian Giler laah. Haha.. Ngong r ko hamzah!~

PinQib said...

@mia bouvier Yo3,, ak xsempt darling.. sorii dey

PinQib said...

@Amni

ye ker.. x tau la pulak.. isokey =)

PinQib said...

@Amni

ye ker.. x tau la pulak.. isokey =)

beautiful_rose said...

ko kasi penerajang je sedas dua kat orang tu.kejadahnye paksa2 orang follow.
kalo entry blog terbaik dari ladang dan tip top tak pe ler...
follower ribu riban tak semestinya mereka semua embaca apa yang di tulis.

Lady Waleane said...

aha.. mcm penah pegi belog tu. tapi bila nmpk paksaan disitu rasa malas nak baca pape. terus blah.

^_^LyNn^_^ said...

ader pulak mcm tu..cis kek betul..bajet HOT jer..meh ckit dier punya url mawu tgk..hbt ka? O_o

little black dress said...

qib, follow je r org 2..
haha..
lawa header ko..
nk2 gak..huhu~

anisizatyA.J said...

haha yeah mann...at least "visit my blog" or "hit me back" ke okay sikit.

Hanis Ayuni said...

qibb, anis pun naik malware tu jugak bola bukak GB.
pasai pa tak taww. hehe.


pasal yg 200 tu kan, xpyah la kott.
anis pendamkan rasa nak beli benda tu. tggu degree nnti je lah. ngeh ngeh. -.-

and and awat nuffnang anis check tak naik pong?
pelik benor. heeee. (:

selamat hari raya qibb.
jumpa kat maktab. :P

Hanis Ayuni said...

qibb, anis pun naik malware tu jugak bola bukak GB.
pasai pa tak taww. hehe.


pasal yg 200 tu kan, xpyah la kott.
anis pendamkan rasa nak beli benda tu. tggu degree nnti je lah. ngeh ngeh. -.-

and and awat nuffnang anis check tak naik pong?
pelik benor. heeee. (:

selamat hari raya qibb.
jumpa kat maktab. :P

Aujinz said...

tak penah suruh orang follow..
tapi diorang follow gak..

koh koh koh..

I.Hazwani said...

kejap, rasa mcm perna baca blog tu. kalo tak silap ayat lebih kurang cmni "da la ambik tuto tp taknak follow" or pape jelah janji ayat nye lebih kruang. entah pape je en. teruk btol. share ilmu tp tak ikhlas.

pearl apple said...

macam2 btol...aishhh...manusia ap nih?

fara-D said...

tadi baca blog member, ntah macam mana terlompat ke sini (this particular entry). boleh tak nak cakap, SAYA SUKA ENTRY INI! hahahaha.
macam perlu ke guna kan konsep "i jump u jump!" tuh. wekss.... nak folo folo lah...perlu ke nak suruh org folo kita kan, be it secara ayat kuku besi mahupun secara comel miaww miaww! lain lah memang member2 terdekat, boleh lagik la nak main gurau kasar camtuh kannn! hehehe.

p/s: padan la follower saya sikit...eh sat, ada aku kesah? (ehehe. tetiba komen panjang sini eh. :P )

Entry Best!