Thursday, September 23, 2010

Gua tahu itu siapa.



Bengong betoi. Boleh pulak aku tersalah pandang tarikh. Hahaha. Oke-oke, sebab hamzahian dengan sendiri nye mengomenkan diri kepada aku terus saun aku yang mata rabun ni bahawa kontes masih berjalan, aku nak join lah. Dah orang tag. Haruslah aku join kontes ni kan.

Oke berdasarkan pemerhatian mata rabun tahap sipit aku ni, tengok muka hamzahian yang cube bersopan santun, cakap pun macam slow jer, tangan pun, terletak baik punyer atas meja, haruslah aku rasa yang dok bercakap ngan dia tu, mesti orang tua.

Tapi kalau tengok sekali lagi, macam tengah ngorat aweks pun ada. So, macam mana eh.


Em, aku dengan tawaduk nye, menyatakan dengan teliti lah, bahawa si hamzahian ni tengah cakap sensorang sebab mengikut pengamatan aku, takdak bayang dekat badan dia, so dia tengah mengelamun kat makwe dia sharabunga.

Ye tak hamzahian. Yey. Aku rasa jawapan aku benar benar tepat!
yerlah yerlah aku tag, asyik kena saun jer ngan si hamzahian ni. Stress aa.. T-T

Aku nak tag,


Hah, jawab jangan tak jawab!!

10 comments:

hamzah ian said...

NGEH NGEH NGEH...


NOTED.. KAMU SALAH SEORANG PESERTA.. HAR HAR HAR..

HOI.. TAK TAG ORG LEN??

Liyana Lunia. said...

saya setujuuuuuu :P

PinQib said...

@hamzah ian yo la.. ahhh.. heheh.. ter emo

kukuchimachikumi said...

woottt2..aku kene jwb tag jgk ke??

kene teka gak spe orng di sebelah jejaka ini??

KIDbrush® said...

err... psl hape gambar tuh di sensor?? hade 18sx ke ??

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

semoga berjaya

mia bouvier said...

cun laa jawapan.konfem menang

elmo blurb said...

geram dow dengan kontes ni..
ak ni dah lah tak boleh kalah...
kalau kalah nanti menangis..
sob sob..
hamzah ian memang grrr!

fara said...

ramainye yg dh join!!!
gudlak dear! ^^

Anna Boleyn said...

best je idea contest ni. hamzah ian sengal. btw, good luck err :)

Entry Best!