Thursday, September 2, 2010

I do believe in hantuuuuuuuuuuuuu

Orang kata, satu budak, hilang kepercayaan kat fairy, sekor fairy mati. Aku percaya. Boleh tak? So, orang lain harus percaya. Sebab benda ghaib camni, of kos, memang ada, dalam dunia. Tinggal pernah tengok atau tak.

Kalau, aku tanya, ko percaya antu? Ko mesti cakap ko percaya. Tapi pernah nampak tak? Mesti ko sipu-sipu malu pastu terus wat cerita konon-konon ko pernah nampak antu yang ala-ala gigi taring macam drakula tu.

Ah. Semua bo'ong. Aku sendiri pernah nampak antu tak pernah nak havoc-havoc. Aku siap tegor lagi walopon memang dah keluar cerita "JANGAN TEGOQ". Aku tak kisah, sebab antu tu memang tak macam antu pun. Antu macam orang biasa. Aku panggil nama dia, sebab dia muka macam kawan aku..


Anu!

Dia wat derk.

Anu! Weiya, shishoma niyaoushema..

Dia jeling tenung. Aku dah start naik andrenalin nak kasi penampo lipan.

Anu,suka ati ko jer nak wat bodoh yer. Takpe-takpe. Ada ubi ada bas, ada hari aku lepas.

Pastu, aku balik bilik, upenya kawan aku si anu tengah tido terbongkang? So? Do u believe in antu now?

Aku percaya, Tapi, aku masih, nak tunggu kemunculan antu yang menakutkan lagi. Tapi masa tengah godek-godek internet, aku terjumpa video ikan duyung. So, aku sekarang percaya ikan duyung pulek. Adoi. Memang aku ni doif. Sekali orang tipu, memang bulat-bulat aku percaya.


Tengok perhati slow-slow, ko akan nampak ekor ikan duyung warna hijau mengibas atas ayaq.






P/S: Sorry guys. Aku selalu janji kosong. Seriyes. Today is the last day for school and i am feeling great. Aku janji aku jalan-jalan la belog korang. To my seven new friends. Welcome to this pink belog. Nanti aku usha belog korang yer. Haaaa.. Ni betoi. Bukan tipu sunat dah..


Chop, do u believe in gos?


Muahahahah,

18 comments:

little black dress said...

qib...aq 3rd day...
besh le kmu...
busan la kat cni..

zyra said...

erkk.. vid nih ader scen terkejut2 x? if ader, tamo nengok... nt bleh dmm... zira nih bkn leh terkejut sgt.. (T_T)

LORD ZARA 札拉 said...

ku tak nak tengok itu video lagi sebab pernah tengok~

huhuhu~

nabilah_2908 said...

xmo tgk....dh terkena kat FB hari tu....

hansome sungguh hntu tu kan..? huhuhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
BISKUT RAYA - PART 1

aNiSa hANg tUaH said...

nis pecaye hantu
sebab penh nmpk

Sharinginfoz said...

hantu tu pun makhluk Allah kan

Berapa Kerap Topup?

Uruchimaru @ kf said...

dlm al-quran xpernah sebut hantu...
klu jin dan taghut itu ade..!


*video tu bikin urg sakit jantung je taw!adeh....

KIDbrush® said...

melihat hantu lidah berjuntai gigi jongang dan terlihat mayat ekseden kepala penyek hotak bersepai... mana satu ngeri dan seram??

KiD~ pnh terlihat `lembaga' pakai spendel atas pokok!!

Fara Nurailiz said...

xpnah jmpe antu..
xtau pcaya k x..
hehehehe..
:)

hans said...

hahahaha
video tu dah pernah tgok bulan lepas
lawak gila
penat aku usha itik tu tiba2 keluar makhluk besar depan skrin
ekekekek

P/S : Review Film : Step Up 3D Memang Gempak! Kalau Boleh Nak Tengok Lagi 4 Kali!

hentakbelipat said...

pehhh..puase wan..puaseee..sabaaa

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

takda ekor duyung pun..so aku tak percaya la hantu..

* mEsSy * said...

pui.. ak luku kang.. seb ak ak skroll bwh tyme tuh.. mauk luruh gak jantong nih..

=(

hamzah ian said...

gua pernah nmpk toyol..hahahaha

deelira@deeliraz said...

sib baik dah selow kan volume. cam dah tahu je. tp malangnya STILL terkejut. hahaha

jalan2 sini n folo

mia bouvier said...

bodoooooo punye antu.kezut aku doo.haha

Gen Fujita said...

tak pernah jumpa hantu lagi, kalau jumpa silap2 hantu tu makan pelempang kot, he he he...

cik tomyam said...

c*****

terkejut aku.

haha

Entry Best!