Monday, September 20, 2010

Poyo sangat lu


Haiyo. Hari ni manyak benci. Aku sakit ati equal to menyampah. Ada sorang mamat ni korang, gua cakap lu, terlebih jual minyak. Macam kalah lar sultan brunei jual minyak. Memang kalau lu orang ade kat tempat gua, mesti cakap benda samer.

Aku wat lah presentation ari ni. Nak belajo jadi cekgu, haruslah kena bercakap. Pastu, dah lah power point aku buat ( besama sorang lagi minah identiti tet). Tetibe mamat ni pulak nak mentoyakan diri melebih-lebih dalam presentation. Kira macam nak tunjuk know-it-all lah!

Boleh bayang tak? Boleh? Dah ar masa type power point tu hujan kemain lebat woo turun. Shejuk. Kalau tido dalam selimut sambil dok gesel-gesel kaki kan best? Ni, aku dah lah makan pun cepat, semayang pun ala kadar jer sebab nak siap. Tak dapat nak zikir-zikir dulu. Cheh. Ni semua sebab power point yang tak dibuat dengan kerjasama dan keikhlasan yang tak cukop rasa.

Tentibe kan, dalam kelas, masa aku nak bercakap, boleh lak dia menyampuk bagai. Mamat, mamat. Kalau hebat sangat ko buat lar benda ni. Ni, cakap jer pandai, haprak pun takdak. Kalau ko pernah type ker, pernah hulur tangan ker tolong, boleh lar. Ni, ILLEK! Nah, aku dah lepas dah bahasa harian aku!



P/S: Beware, entah la, semakin hari semakin menyampah jer gua tengok lu! Macam HamzahIan lak bergua-gua lulu ni..... aku ni nampak jer jenis tak kisah, makan dalam loo.

9 comments:

KIDbrush® said...

belasah je budak tuh Qip har har har

* mEsSy * said...

puihh!! cukup meluat orng y suka tunjuk hebat.. padehal hampehhh..

=(

little black dress said...

sabaq ja qib cyg...piqa pon rse mo lempang dorg 2 td..grrrr~~~

Sharinginfoz said...

biasalah kan ada aja yang nak tunjuk pandai, memang tension betul macam ni

dib said...

chill qib...dib pon penah jd cm2..mmg bengang sama mamat bangang yg mcm 2...bajet ja lebih...

xpa...buat pengajran

syahira ariff said...

alaa
kasila can
mamat tu nak nampak macho depan kamu,dia berkenan kat kamu la tu
tp taktau cara nk tunjuk.kesian dia.

kukuchimachikumi said...

saba je la qibum...

bese la 2..die nk act out sbb nk marks lebih kot...

giles...

Uruchimaru @ kf said...

lasing je..!!!

teddyuna said...

sila tampar dia qib..;)

Entry Best!