Saturday, September 11, 2010

Raya tak macam raya


Haa. Rindu aku tak? Rindu tak? Aku hilang selama seminggu. Sombong kan? Biasalah. Dengan laptop dengan virus beribu, dengan bil tak bayar tiga bulan. Wah. Memang perfect nak buat orang rindu. Aku memang la. Haahaha. Sebab nak tambah ram, terus cakap kat daddy, laptop lambart bagai. Terus sekali daddy up to 4g RAM. Power tak?

Hahaha.. So, aku rasa tak terlewat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya, to all my friends, belogers, kawan sependapatan dalam arena blogers dan semua la. Maih lah umak nenek aku dekat kelantan ni kalau nak feel beraye true kampung punyer. Dekat rumah aku tak best. Rumah aku campoq-campoq papan and batu. Nenek aku, semua papan. Hahaha. Tu baru feeling baik punyer.

Okelah, Disini, aku nak pohon selamat hari raya, maaf zahir dan batin.
walau tak pernah bersua, harap yang terasa apa,
dimaafkan semua (wah, terel betul aku punyer pantun)


P/S: Sorry tak dapat belog walking. Memang bizi melampau. Esok-esok yer. Salam..


Maaf,

10 comments:

amy azuha said...

selamat hari raya qib ^_^

amira said...

selamat hari raya~~

ardinihumaira said...

raya dulu ;) hehe... kan best raya...

p/s: salam aidilfitri.. maaf zahir batin...

p/p/s: hope tak spamming.. hu

zyra said...

selaaammaaaatttt.... selamaaaatttt... selamatttt hariiiii rayeeeee~ (nyanyi tuk tuan umah...) (^_^)v

hamzah ian said...

slamat raya qib

Hanis Ayuni said...

selamat hari raya qibum.
jemput la mai rumah. hehe. (:

Hanis pun dah kelik iklan qibum jugakkk. :P

Eh, apa kata ke Seterawberilulu!


Syawal datang lagi :). :)

kukuchimachikumi said...

selamat hari raya maaf zahir batin jgk...

cik shabah said...

salam aidilfitriiii!!! =D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kau banyak salah ngan aku. mintak maap pattt!!!

mat raye sayang~

teddyuna said...

wa.. best je raya thun ni.. umah qib kat ne eah?

Entry Best!