Tuesday, September 21, 2010

Takut sampai ada nightmare



Wah, hari ni, boring yang amat kawan-kawan. Straight kelas sampai pukul lima. Lama tu lenglui. Lama, sampai boleh tido lena pukul 2.20 tadi pastu terkejut sampai dah bermimpi dah bila kawan-kawan kejut pi kelas pukul 2.30 (-_-"). Letih ya ampun. Aku ni tak tahu lah. Nak kata bizi tak juga, kerja banyak bukan takda, bertimbun, tapi macam rasa diri tu hebat sangat sebab tu sampai hari ni kerja tak pernah siap.

Em, hari ni gak lecturer macam syak aku tak wat esemen same-sama ngan partner. Aku bukan tak nak wat, tapi sebab partner aku dok jauh, pahang. Aku dok hujung sana, kelantan. Takkan nak berulang alik pi Kelantan ke Pahang. 11 Jam tu wei. Boleh paralyzed punggung dan kaki aku. 4 jam pun aku rasa macam nak cakap benda kurang asam jer kat drebar bas, ni kan pulak 11 jam.

Entah lah. Aku harap sangat partner aku dapat A untuk esemen ni. Kalau dia tak dapat, em, aku akan blame diri aku for the rest of the semester. Takpa lah kalau aku dapat A-, harap kawan aku tu dapat A. Hehehe.

Aku harap, sangat-sangat semua kerja siap, Aku ni bukan apa, jenis yang mudah dapat nightmare. Kalau terlalu pikir sangat mula lah mengigau nye, mimpi nyer, mengiau nyer. Ish-ish.

Selalu jer, kalau aku, tido, pastu kawan aku datang bilik gerak bangun, aku tak bangun. Pastu lepas aku sedar, aku pi marah kawan aku cakap


Napa ko tak gerak aku????? !@$%^&*

Sambil kasi pelempang

Woit, yang ko bukak mata sambil dok kelip-kelip, pastu menyambut jer aku panggil ko bukan dah sedar ke?


Tak ke ko rasa nak pfftt jer.

Bukan aku lah tu woi. Antuuu!!


Sekian

P/s: sebab letih sangat

11 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

menakutkan.
hoh

teddyuna said...

seramlah gambr dia pin qib

Cik Akma said...

antu? okay mmg seramm =___=

hiro said...

dap cte ptung gni..lyn..

Sharinginfoz said...

sukaa gak tengok citer macam ni

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wat assignmnt smpai mimpi2 ekk yunk...nightmare plak tu...saba je laa..

Mak Su said...

ouch, jangan ler terjumpa gopa mcm tu, saspeng

Amni said...

hehe.. selalu macam tu.. separa sedar je lagi tu.. haha...

aliesha kirana said...

seram sejuk je rase ni...huhuhuh

eiffel said...

aku xske patung nih!!!!kejam!!!

elmo blurb said...

baiknye pinqib tolong member.

Entry Best!