Tuesday, October 26, 2010

5 Buffered Earning Campaigns! I am so excited!



Klik pic untuk clear view



Wahaha (oke, aku boleh gelak dalam bentuk tulisan jer (-_-") dan notice tajuk panjang tak leh belah, toya jer.
Aku check check Nuffnang terus tertengok, lima BE sedang beratur dalam queue. ohemji, sayang sungguh Nuffnang dekat saya.

Bukan tak pernah dapat banyak camni (ceh), paling banyak pun empat jer. But five? Tsk, tsk. Rasa tentibe malas study jer. Haha. Rasa nak tergolek golek T-T pastu tido dalam angan angan. Heaven!

Thanks Nuffnang, you made my day. XOXO

Alhamdulillah

11 comments:

OrenLimau said...

Tahniah qib!!!
meh support kawan2.hehe

Azuan said...

gempak!! hohoo

sophie said...

Jelesnya..x penah dpt BE

nabilah_2908 said...

tahniah....keep it up..

p/s: sure earning banyk kan..? huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
JUS CICAK

Redbloodsnow said...

wahh...jeles!!! utk blog the eyes of redbloodsnow akak kan, baru je satu taw BE...nyampah. wahhh ketamakkan terserlah gittews...haha

Ery Farieha said...

wah wah
congratz
lama da x dapat BE
aahaha

zura@iwan said...

wahhh sgt excited jua wpon x penah dpt..huhu..tahniah...

Hashira Yusoff said...

wah..jelessnya!!

nuffnang syer? mcm hampeh aje..

tpi x pelah, bukn itu sbnarnya tujuan saye berbl0gging..

-->istiqamah sedaya upaya. ^__^

ardinihumaira said...

wahhh tahniah!

aliesha kirana said...

giler ah qib.. nmpk sgt dh otai ni..hehe!!

Anna Boleyn said...

congrats tau! sama lah bilangan BE kita. tu yg naik semangat nak blogging kan. :)

Entry Best!