Monday, October 25, 2010

Cafe life


Wah, sekarang aku makin giler. Giler dengan game. Em, tak tahu nak klasifikasi kan sebagai game budak budak ker, game orang tua. Sebab mostly orang tua main, tapi nampak macam seswai ngan budak budak. Ah persetan kan, aku masih budak budak. Nak cakap tak baligh, tipuu pulak. Anggap jer lah, budak budak yang matang.




Ni keadaan kedai aku. Sekangkang padi lagi. Duit pun, tak masyuk gi. Pelan pelan..


Oke, game ni, pasal kite bukak kedai macam cafe (walhal da memang tajuk CAFE kan). Aku main pun dua tiga hari lepas. Lepas bosan. Sebab da tade citer best nak nengok. Duit pun tade nak beli makanan. (-_-"). Tengok makanan sendiri dalam cafe, tetibe jer wat diri rasa kenyang.

Baiklah, tuan tuan, game ni, kat kafe ni, kite sebagai owner akan ada seorang employee, masa nak naik level 6 baru leh ko tambah sorang lagi. kite kena hidang some desserts together with the drinks. Banyak jenis desserts ni. Ada cupcake lemom, cupcake cherry macam macam lah nak habaq.

Ni menu makanan. Semua ada, ni yang dah aku unlocked, yang belum unlocked banyak gi..


Ni menu, aisk. aku teringin nak buat yang perisa jellybean rainbow tu, mahal siot, pastu kena tunggu lama pulak tuh.

Pastu kalau drinks ada cappucino, ada EKSPRESSO, ada macam macam jugak. Nasib lah tak leh makan, kalau tak dah lama aku bagitahu korang semua macam mana rasanya.

Ni menu drinks. Perasan tak mocha tu macam kite minum masa kat pizza hut. Eh.



Ayaq pun macam teringin nak jual yang Zombie punch. Haha. Macam la aku boleh terai rase. kan kan? (-_-")

Aih.. tak sabarnyer, nak tunggu duet cafe ni naik mencanak canak, leh aku expand, pastu wat semua kaler PINK. Meja nak pink, wallpaper nak pink, kek pun nak pink. Oh, heavennn! Melampau betoi imaginasi aku kan?





Sekarang tak mampu lagi. wallpaper pun cume kaler oren ada labu antu. Kena lah, sebab halloween kan da dekat.
Sapa sapa nak join aku, jum ke Cafe Life sekarang. Add aku, kite jadik jiran. Meh, meh

9 comments:

einaz shah rizal thomas said...

haiy owner belog yang super duper cute!

nice to see your blog.


love einaz (:

aliesha kirana said...

zaman kemaruk men game dh lepas..hahaahah...mls nak main skrg ni..hihihhi~

mEiZ SHA said...

heheheh
da wat zombie punch tu anta sket kat kite ye..:)
ehhee

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sumi gila main game farmville dekat fb tu.. hehee~

yanshumill said...

yan maen jgk game nie .. syokk ..
tp cube try baking life , lg syok ..
:)

Sharinginfoz said...

dulu suka mian farmville tapi rasanya dah pencen le

amalina afif afandie said...

one and only : the sims
hahaha

Ninie said...

heh main restaurant city je
tu pun da muak main :D

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

paling bahgia bila dapat layan game bukan layan kerja

Entry Best!