Saturday, October 2, 2010

Habis program bersama anak yatim


Alhamdulillah. Habis dah program. Baru sat tadi. Dalam lima minit. Aku tak mampu nak pergi teman diorang buat last time makan kat kafe. Sentap woo. Biasalah, rock-rock gua pun, cenggeng gak. Bila ar lagi nak jumpa-jumpa pelok cium.

Aku hari ni, kena jadi faci, fasilitator tu. Aku kena jaga kumpulan katak. Comel yaw. Trademark kumpulan aku

Ong kedek kedek!

Hem, jaga tiga boys and sorang girls. Mak oih, happening siot tiga orang jantan ni. Yang pompuan macam bermasalah sikit. Biasalah pemalu. Tapi lama-lama oke lah. Banyak gak aktiviti kami macam tahap gaban menang. Woh. Aku memang suka sangat sebab kepingin nak adik kecik dalam rumah. Kalau nak samakan sepupu ngan adik beza. So, dengan budak-budak ni, aku anggap diorang macam adik-adik aku. Adik bongsu aku pun dah nak masuk 15 tahun. Oh rasa macam tua sangat.

Boleh pegang tangan, hi five, boleh pelok-pelok. Hehehe. Comel kan. Macam aku amek kesempatan pulak. Pastu macam terusya pulak salah sorang budak ni. Umor 15 tahun. Oke lah tu. Takdalah muda sangat. Hahahaha.. Aku gurau kering jer ni.Tak dalah aku ni sangap sangat. Macam pedophilia pulak. Hahaha


Hem. I will miss u guys, especially, Asyraf, Fahmin, Zikri and also Sharifah. U all made my day.


P/s: Lari terjun atas katil kesat ayaq mata mengalir. Waaa. Nak adik. Mummy nak adik kecik. Terus kena lempang!

4 comments:

hiro said...

menarik22..kedek22


p/s;n3 menarik ne..daftar cpt..sempena dpt duit nuff pertama,gua anjurkn kontest.jum join.

* mEsSy * said...

alalala.. tertacing pulak.. ngee

kukuchimachikumi said...

meh amek aq jd adik kecik ang..akak qib......

Sharinginfoz said...

mesti seronok sakan kan buat program ngan diaorang

Entry Best!