Wednesday, October 6, 2010

Header baru. Again?


What the, sekali lagi aku wat header baru. Wat biasa biasa ajer. Tapi aku gune font yang aku kasi donload itu semalam. Oke tak? Pelish say oke. Compared to the old ones. Haha. S disitu indicates banyak sangat dah header aku pi toya mentoya wat. :) Have a nice day.

Nanti, malam sikit aku jengok belog. Aku dah lawat dah sikit tadi, pastu lepas makan roti terus tertido, pastu bangun pastu tertido balik. Yes. my life sucks (-_-)"

17 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

cool la qib (:

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

cantik...
ajar nak juga...

Farah Farhana said...

salam..cmne nk buat header???
x pndai la..lawa la header kamu

PinQib said...

@Farah Farhana Saya guna potoscape jer. x guna pon potosop bagai. try dulu oke :)

PinQib said...

@nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR wooh, perli ke apa ni.. ang punyer lg cool dowhh., ak ni picisan jer..

aliesha kirana said...

cantek2!!! pnadai pinQib wat..hehehehehe~

fara said...

niceee!!! ^^

zura@iwan said...

nice header....pink buat kt mn ek header ni? guna software apa? hikss...

nabilah_2908 said...

hahaha..comel jer header ni... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMSENG JALANAN

yanshumill said...

mcm mane nak wat header eak ?
cantekk .. teach me please .

teddyuna said...

ajar una buat heder.;)

mia bouvier said...

ajar aku wei wat header.
wuuu~

Nadd said...

aww~
comel mulut sexy tu.
hehehe. :)

New entry

Hanis Ayuni said...

omaigodddddd, colourful gitu.
cantiknya qibum.
nnti bole la upah qibum buatkan. hehe. :P

PinQib said...

dear kawan-kawan semua
sy, aka pinqib hanya guna potoscep shaja,, marilah sama32 mengexplore potoscape. Oke. header sy biasa jerrrr

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

cantek dear.. sumi sukee.. nak jugak ^^

Uruchimaru @ kf said...

OKE..hee!

Entry Best!