Tuesday, October 26, 2010

Header percuma

Aku cadang nak wat amal. Aku rasa nak test skill wat header transparent secara percuma kawan kawan.

But i will only pick three first pengemel ke alamat emel ku.

Nyatakan ciri ciri header, kalau nak letak pic pun boley. Cakap yer, kaler apa, anything. Tapi jangan lah melampau pulak, sebab aku baru belajar.

Kira korang ni macam lab mice aku lar. Oke. Ingat! First three person!

mailto: qiblancelot@gmail.com

Yang dah pro tak payah mintak!

12 comments:

Bella said...

nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

sophie said...

Whaahh..keje amal gitu!

shazlea shayla @ maria said...

nak jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk! sempat ke nih?? dup dap dup dap

alinac lover said...

nak jugaaa bole?

shazlea shayla @ maria said...

saye mahu..saye mahu..whoa sempat lagi ke ni?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

agak2 tbukak lg x peluang...??

♥Azie♥ said...

tq kongsi info

nabilah_2908 said...

hrumm...dh tujuh org..melepas la....huhuhu....

jom ke APA KATA HATI pulak,
CHINTA

Anna Boleyn said...

hehe mesti cantik punya. tengok header pinqib skang pon dah cantik gila okay! cute je. suka tengok. :)

alinac lover said...

haha..tq2 sudi buat header tu.tp

namanya ALINAC SHOPPE..

kt header tu ANILAC yang T__T

yanshumill said...

alaa tak smpat .. nak jgk !!
huhuh~ mst cntik kn ?

myranaqi said...

wow..bestnyer dpt header percume ni..tp syg dh terlepas peluang kot..br je tmpah singgah sni n duk bc2 entry lps..
nice blog...

Entry Best!