Wednesday, October 20, 2010

I am okay now



Bersemangat balik lepas tengok pic Kim Beom.


Sorry tawan tawan. Aku hilang semangat sekejap. Dengan dugaan nak exam, dengan dugaan kelas berlambak dengan dugaan duit banyak habis-tak-tahu-pi-mana dan sebagainya lah. Aku rasa letih sangat macam aku ngah diet jer. Well, life is hard for those who think so. Aku salah seorangnya. Em.

Oh, sapa nak tolong belikan aku CD THE SIMS 3. Please aku nak sangat tu. I hope, dengan ada nya cd tu, aku boleh main dengan jayanya dan it can make me forget about food dan aku akan kurus tak lama lagi (-_-").. Camna ada tak. Pelis, beli dan aku bayar termasuk wang postage. Pelis. Kat sini harga mahal gilak RM 30 something. The Sims 2 pun murah lagi. Tsk. Pelish. Anyone?

p/s: later larh aku belogwalking. Internet kat sini sucks kena selanggara. Sampai broadband pun dia tarik sekali. Dah la sedih, salah satu buffered earning aku dah kena tarik jadi metered. Or should i be happy? Tak tahu larh. Anyway thanks Nuffnang sebab sayang aku banyak banyak. I love nuffnang back. Wakakaka :)

P/s: Read the links i bold-ed atas tu, tu read aku punyer stories bersama dengan The Sims

8 comments:

OrenLimau said...

hahha..masalah duit qib?
same situation here~

Hashira Yusoff said...

aiy0o..nape taruk itu ensem b0y.

aduh2..i'm melting.!! haha..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

pakwe aii tuh :DDD

Sharinginfoz said...

itulah cubaan kehidupan, harapnya semuanya ok ya

Hanis Ayuni said...

sabar ye qibumm. nanti saya bagi duit hari tu. dalam masa terdekat ini. :')

thanks for everything.

teddyuna said...

kim beom tu hensem .. btw qib.. lagu una bising eah? ape kata slowkan aje sound kat kappy mesto tak bising an?
hahahahaha

afiqah said...

ohh. Kim Bummm.
Cair mata i. :)
hehe. nice blog babe.

Anna Boleyn said...

handsomeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!uhukk~ saya nak dia!! ;p

Entry Best!