Wednesday, October 13, 2010

Jawab Tag. Sapa yang kena!



Salam. Adoi. Malas bebenor kalau bab kena jawab tag. Tapi sebab Oren Limau baik punyer dekat dengan aku, aku redhakan ajer. Lagi pun sebab satu lagi malas sebab em.. Paham paham ler, soklan baik punyer cit. Memang tak kena langsung woooo.. Oke, meh meh meh meh aku jawab lar..




Untuk seisi kelayakan,
kena la jawab soalan-soalan yang diberikan.
Mari menjawab.

1. Apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
Napa ada kelas pasni. Kalau boleh tido kan best. Kalau boleh kroih kroih kan best. Kalau boleh kuaq ayaq basi kan best. (Cop, semua sama ker? Em, maksudnye, aku nak tido sekarang -_-" )

2.Apakah nama samaran anda.
Qib, ee, manjer, comel intan, em semua aku hentam. Tentibe ari tu ada blogger panggil aku eira, em, terkejut noks. Wakaka. Adakah aku ni Eira Syazira?

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
Mummydaddy, Adikkakak, Tokmekdanfamily. Oker ni dah tiga nama. Dah Wakakaka!

4.Panggilan untuk si dia?
Si dia? Sapa? Sapa? Em, takdak, aku ngaku arr. Oke, kalau ada, aku panggil lah nama dia. Nak panggil apa lagi kan?

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
Dari Daddymummy tak mau apa apa sebab dah dapat laptop baru hari tu, tapi nak diorang bagi kebahagian diri depa kat depan mata aku, baru aku leh bernafas dengan lega. Sweet tak?

6. Belog mana yang paling suka visit?
Every blog that is featured on My PeopleonPinked List. Go and check them Out if you want to be listed as one of them ;)

7.Tag 15 blog

  1. Hamzah
  2. Pickuchi
  3. Pearl Apple
  4. Fyka
  5. Teddyuna
  6. Rowena
  7. Koja
  8. Zur@iwan
  9. Maksu
  10. Ninie
  11. Mia Blopp
  12. Hanis Ayuni
  13. Evanna
  14. Ateyn Bella
  15. Aisumi
  16. Peanut
  17. (tertambah satu orang, jadi lah yer)
Thanks yer, Jangan Marah, nanti datang lagi. TenQ :)

9 comments:

ardinihumaira said...

fuhh tak kena hehe

zura@iwan said...

owhhh...nmpk nama ku la kt cini...ermmmm thks ingt akak...kalu free akak buat ye..hehe

nabilah_2908 said...

fuhh...tiada nama dlm senarai.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CERMIN KU RETAK SERIBU

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

ehh~ sumi pun kena? hehee~ insyaallah kerajinan nnt sumi buat ;)

Mak Su said...

cantik gaks gambar kaki tu, ingatkan gambar urutan tapak kaki ker tadi, hahaha

eh, kena gaks?

insyallah

Redbloodsnow said...

hahaha...akak pun kene tag nih gak dr ibu mrsyad. tp lom wat lg...hehe

Hashira Yusoff said...

fuhhhhh!!! selamat cek x kna tag. hakhakhak...

Anna Boleyn said...

huhu dah tak sempat nak jawab tag skang ni.

Mak Su said...

dah buat dah :)
http://ceritakosong.blogspot.com/2010/10/tag-bermain-di-fikiran.html

Entry Best!