Friday, October 29, 2010

Lawak pagi Jumaat





Sekarang pukul 2.35. Aku habis study-main pukul 1. Isk. banyak giler blog tak habis visit.
Hehe.
Nah senang citer, lawak spastik tak menjadi. Kihkih.

P/s: I am so happy, viewer aku sekarang tiap hari dah lebih 100. Sikit jer. but i am happy. Happy reading!


Pada masa dahulu, ada sebuah kampung dimana semua rakyatnya amat RAJIN belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas. Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku

Katanya : 'saya adalah yang paling malas'

Raja pun bertanya : 'apa tahap malas awak?'

Lalu jawab lelaki tersebut :'kalau saya hendak makan,ada orang yang menyuapkan saya'.

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi : 'Saya lebih malas lagi dari dia tuanku'.

Tuanku pun bertanya kepadanya : 'sampai mana pulak tahap malas awak?'

maka jawabnya : 'Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan'.

Maka raja pun terdiam... ..

Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki datang kepadanya sambil berkata: 'saya adalah yang paling malas tuanku'.

Raja pun bertanya: 'bagaimana pula tahap kemalasan awak?' budak itu pun menjawab : 'Nak cite pun malas'...

So apalagi, pergi wat keje. Malas jer! please leave me comment if you find this funny!

17 comments:

@ku d! sin!e said...

hehe..tak leh malas2..

Hashira Yusoff said...

malas nk k0men..hahaha. ^_____^

AISHA SAAD said...

wakakakaak!
seb bek aku rajin. maka, aku komen sebab aku bukan malas! weee.

dekykoko said...

Saya udah follow blog kamu..
Jgn lupa follow balik ya

Sharinginfoz said...

baguslah dah ramai viewers ya

Azuan said...

hahaa...wah! blog dah femes..huhu

♥Azie♥ said...

wakakakaka....lucu la n3 ko ni dik..

ardinihumaira said...

hik3...
jawapan paling tepat yang last tuh :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

btol2 malas nih...

amiEra rosE's said...

jgn owner blog jd pemalas cm2 dah . huhu . btw , nice blog . mimy suke sgt ! ^^,

amiEra rosE's said...

mane la dea dpt cite² lawak nie .
btw , nice blog . mimy suke sgt . ley bg tunjuk ajar cket ? heehe ^^,

aliesha kirana said...

wah2....hebat r Qib..AK ni sllu nk smpai 100viewer sehari cm semput jer..eheheh~

Cik Akma said...

waahahaha mmg mlssss~

DuniakuAbstrak said...

malas virus berbahaya

Sharinginfoz said...

memang nampak sangat le malas kan

maisyara Pot! Pot! said...

hahahaha. sengal gila xD

Anna Boleyn said...

hahah memang sengal lah.

Entry Best!