Monday, October 11, 2010

Rasa macam...

Hais, Macam orang mengidam pulak. Tapi, macam rasa nak order kek, dari akak cekmekzue. Em. Dulu beli beluberi tart and blubery cis kek. Kali ni, tak tahu lah. Maybe marble cheese brownies or, bluberry tart lagi. Em, semua sedap. Camne eh.

Untuk mengetahui kehebatan kek tu, sila ke entry ni. Wah, sedap nyer sedap nyer sedap nyer. Repetition tiga kali dan mulut aku sedang berair sekarang.
T-T

11 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alohh..nk ngidam jgk ahh...

ardinihumaira said...

tetiba dni pon rasa nak gak kek tu. gulpp ;D

nabilah_2908 said...

suka pada blueberry n cheese eh..?

sama lah kita..hehehe...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENU 101010

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

tiba2 sumi pun rasa nk jugak ni..

peaNut said...

control mkn babe..nnti bdn naik...

hamzah ian said...

nyam2...

Mak Su said...

wah! terliur dibuatnya

KIDbrush® said...

fobia makan kek, dlu pnh tercekik buah ceri! sampai la seram sejuk lagi hurrhhh

darkbatman.com said...

gemukklaaaa..ahahha..

Uruchimaru @ kf said...

ngidam mende yg sng dpt oklah tue..

Hanis Ayuni said...

kalau nak, nanti hamis boleh belikan kat qibum. hehe. :P

Entry Best!