Sunday, October 24, 2010

Saya blogger baru..


Oke, aci tak. Sebab aku start berblogging 2009 and paling aktif skali semester ni, which is stating from June. AH, tetap juga aku nak kata kat Abang Ben Ashaari aku blogger baru, blogger pucuk pisang lagi kalau nak dibandingkan dengan dia.

Dengan dua tahun nak amek masa 200 follower. Penat lelah tu wei. Orang lain 3 bulan seribu follower. Aku dua tahun 200 orang, pun ,lepas lepas pagar baru sampai.

Mungkin, sebab belog ni pink sangat, aku pun tak tahu. This belog is where I write about daily things happen in my life, kira boleh dikira macam novel Diari Seorang Guru lar memandangkan aku sendiri akan jadi cekgu in 3 years time.

Aku harap orang yang bakal masuk blog aku leh lah jadi virtual friends paling awesome sebab aku kadang kadang tanya soklan dalam entries aku where aku akan need opinions from bloggers. So, kadang kadang otak kawan sebenar tak leh pakai, kita terai pakai otak kawan kawan alam maya.

Betoi dak.
Akhir kata jum, folow saya, ikut saya, kawan saya dan happy together. (geli, dowh)

10 comments:

AISHA SAAD said...

aku pon kira bloger br gak lahh.

tp kan aku prefer ada siket follower aslkan dorang sukaa entry2 aku.
and willing to comment. hehe~

Azuan said...

aku pun baru...ko lagi lama kalu dah 2 tahun tue..ekeke..

~qiFFara~ said...

ak lg baru~~
llalaaalaala

nk dpt follower pon jenuh..
tp xpe la..x kesah pon..sbb blog ak bkn gempak pon..hehe

ade org 6 hari start blogging, folower dah seratus..huish..
cmne diowg buat ek?

Hanis Ayuni said...

kelik iklan toyota corolla kamu. :)

Hanis Ayuni said...

kelik iklan S.O.X kamu jugak. :)

Sophie Al-yahya said...

mungkin kena byk blogwalking kutt..
kalau dah hebat mcm abg Ben,dah x payah blogwalking kan..mesti org tertunggu2 entry die..

Redbloodsnow said...

Org lain 3 bulan dh seribu follower ek....akak lak almost 2 tahun baru seribu..kehkehkeh.

blogger cap kaki ayam maaa...hehehe.

nabilah_2908 said...

hmm....apa lah ada pada jumlah follower...kalau blog kita pun dia tak masuk...

setakat follow jer..lps tu senyap...sibuk dok kumpul follower yg lain...selalu jadi macam ni..tul tak..? :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

Amni said...

hehe... saya pun sikit je follower.. takpe.. follower ramai pon kalau orang tak jenguk, wat pe gak kan dear...=) all the best dear!

The Sharkox said...

haipp.....datang dari blog benashaari...selamat memenuhkan ruang

Entry Best!