Monday, October 11, 2010

Sexual Harassment



Oh No. Tajuk entry sudah menggambarkan semua. Hahah. Memang hari ni, telah terjadi seksual harasmen di antara negro pink ngan budak budak laki kelas aku. Budak laki mana aku tak tahu. Yang aku tahu negro pink telah diperkosa secara batin yer. Ada lah tidak ku sangka pertolongan aku bagi pinjam pendrive telah mengakibatkan negro pink di abuse sebini begini rupa. Oh my goat!
Rasa nak cekik sahaja. Memang sex maniac ker apa. Ngan patung ko boleh lepaskan peluang macam ni. Aih. Aku rasa macam nak pengsan jer bile aku dapati dalam baju negro pink ada dua bijik kertas yang digumpal nak buat macam buah dadah. Huh, tak malu sunggoh. Geram nau. Isk.


Pastu selak lagi rupernye, boleh pulak anu ni lipat-lipat kertas letak celah ponggong negro pink. Auw. Sangat lah mengejutkan. Aku memang kelu giler masa dapat tahu. Isk lagi..



Kalau la, negro pink tu orang aka anak aku, dah lama aku cekik cekik bio kejung urat saraf kat tengkok tu..




P/s: Negro pink ialah anak patung keychain aku yang aku letak dekat pendrive 4gb aku supaya tak hilang lagi..

P/s2: Gambar terpaksa diblurkan bagi menjaga aib mangsa. (-__-)"

16 comments:

kukuchimachikumi said...

hehe..ciannye negro pink ang...

awatnye jd cm2..spe yg wat 2??

jaat tol

Ninie said...

dgn pantas komen entry ni sbb tajuk menarik
hak2 ehh tak paham la cte u +____+

PinQib said...

@Ninie
tak paham macam mana ninie..saya pun tak paham,..

PinQib said...

@kukuchimachikumi Tak tahu.. em,. masih disiasat bawah enakmen.. bla bla

sweethOneY said...

hehe. sabar je la

hiro said...

sensor2

z said...

pinknye....juling sat..hee -__-"

Hanis Ayuni said...

eeeee, gila sex maniac org tu.
omaigoddddddd! -.-

Sharinginfoz said...

he he he ingatkan apa tadi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kes bawah umur nih

~qiFFara~ said...

tajuk ni bikin saspen jer...adoi~~

Khairi said...

keychain pun kena? haha.

PinQib said...

@z haha.. dah tukar bekgraun.. xdar lah terng sangat.. cowi333

PinQib said...

@Sharinginfoz Tak rasa ni tahap serius ker?

ardinihumaira said...

sian dia nak kena cekik ;p

Anna Boleyn said...

heheh sian btol dia kena sex harrasment. buat la police report. :)

Entry Best!