Tuesday, October 12, 2010

Tahniah Kak Ija



Suker nyer suker nyer suker nyer.
Hehe. Saper tak suka Heliza. Comel comel. Comel comel. Comel Comel. Oker. Stop. Melampau. Hehe. Comel sangat. Geram. Especially part mata. Ngan beso nyer ngan bulat nyer. Kadang-kadang rasa terjeles pulak sebab mata kite sipit sampai rasa kadang-kadang jadi kufur nikmat. Astaghfirullah. Isk. haha..


Oke oke, sebab semalam hari jadi Heliza, eh bukan. Tapi semalam heliza dah berjaya ngan jayanyer graduate, rasa bersyukur pulak sebab gadis bertudung comel lote ni akhirnya berjaya lagi melangkah setapak ke alam kejayaan akademik pulak.


Akak, comel. Good luck nanti yer. Muga terus sukses, maintain comel and maintain dengan imej gadis islam terpuji. AMIN

10 comments:

Hanis Ayuni said...

comeynyaaaaaaaa. yes, she is. hehe.
thumbs up! :)

mia bouvier said...

wahh.sungguh comellll..

Rara Nasiha said...

wahh,dah konvi. bilalah aku nak konvo lak.

AISHA SAAD said...

memang comel! i like jugakk. hee~

ardinihumaira said...

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!

dni bangga ado kakak macam kak ija. hehe... :D

~qiFFara~ said...

uit..meh amik kaik..hehe

http://qiffara.blogspot.com/2010/10/saye-d-tag-suke3.html

zura@iwan said...

mmg comel heliza ni....mata bosar bulat..tahniah kpd heliza...hehe

nabilah_2908 said...

sama lah..minat sngt dgn heliza nih...

tahniah...!! ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI Z

Anna Boleyn said...

heliza mmg cantik.. :)

Rowena Chasez said...

sangat admire kat beliau..
she's my idol..
:)

Entry Best!