Wednesday, October 20, 2010

TekaTeki:Aku nak makan ..

Apa yer. Cube teka.
Kalau boleh teka aku bagi korang request satu tutorial atau apa apa lah. Hehe. Okey tak?
chow. Cin cau

klue:
Lembut lembut, keras keras, bau sedap, ada cecair, ada lauk, garing tak garing, lambat tapi puas.

16 comments:

Mak Su said...

daging lembu masak asam pedas ?

Hanis Ayuni said...

Ape ye? hehe.

Dah kelik iklan whisper kamu dua kali. :)

PinQib said...

@Mak Su tet.. salah maksu. boleh cuba lain kali. TErima kasih. heheh (:

PinQib said...

@Hanis Ayuni Haa. Teka lar.. Mekasih darling..

Hanis Ayuni said...

marshmallow ke? haha.

saya kelik lagi iklan whisper. :P

nabilah_2908 said...

ape erk...

hrummm....

enth...hehehe.... :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
KERANA SEGUGUS KUNCI

PinQib said...

@Hanis Ayuni macmelow ada cecair ker? hehe

PinQib said...

@nabilah_2908 Wahaha.. Erm.ala teka larh teka larh

aNiSa hANg tUaH said...

ayam goreng
ngahahaha
salah kan?

Anna Boleyn said...

errrr?? adoiiii payahnya teka teki! hehe ;p

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

donkey masak paprik??

little black dress said...

hurm...
ape yew?

Azuan said...

cekodok....betul kan???

nabilah_2908 said...

jenuh dh fikir ni Qib...bagi tau jer la... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
FAKE IDENTITY

Intan Inn said...

grill chiken chop..hehehe

aliesha kirana said...

ala..dr semalam tggu..xbg jawapan lagi ke?

hehe..mls nk teka..cuma nk tau jawapan..ahahaah

Entry Best!