Friday, October 22, 2010

Teknik Seks; ikat dan di raba.




Kim beom main cikucak di pagi hari ngan aku. Cikuuucakk!!!
Tsk, asik kimbeom jer. Walaweh. aku harap, Kim Beom pun mai tengok belog aku. Hit giler keywords kim Boem ni. Wakaka. Agaknye, kalau aku cakap, Kim Beom Pakwe aku, orang percaya tak?


Klik gambar untuk tumbesaran pada yang tak makan sayur


Wahaha. Dulu pernah gak aku cakap, aku tak nak dah benda benda raba ni ada lagi dalam
belog aku, namun masih ada. Tape, aku reda. Asal korang tak buat benda tak paedah, tape lah. Tapi yang tak leh belah nyer, ada gak orang cari belog aku gune keyword 'Kena ikat dan diraba'.




What? hello? Apa korang ingat ni, belog ajar teknik seks ker apa. Kalau teknik lain aku tahu lar. Wakaka. Aku just kidding. Em.. Nak belogwalking. sapa yang aku tak mai tu, mai sini piat tinger aku.


11 comments:

aliesha kirana said...

meh cni nak piat telinga meh...heheeheh~

amira said...

haha.. cik kak oii.. lawak la..
panas aku dibuatnya..hee

aNiSa hANg tUaH said...

enesemnyeee
hohoh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakakakakakak
sian ko banyak la view

AISHA SAAD said...

apesal aku tak reti2 nak tgok keyword nih! haihhh.

Azuan said...

kim bun lagi~

relevan said...

Wakaka!

Rowena Chasez said...

wooww!
dasyat tol org yg search benda tu..
hahaha~
tapi ternyata tu bkn aku tau..
:P

teddyuna said...

huhu..........lawak3

Azwan Azmi said...

waduhhh...adagak org search bnde mcm tu kt ur blog

sophie said...

Nakai seyh main ikat2 lak..;p

Entry Best!