Friday, October 1, 2010

Tido macam koma


Haa. Salam. Salam Jumaat. Semalam. Aku tido. Dari pukul empat petang, sampai pukul 2 pagi. Jangan tanya aku samada aku semayang ker tak. Aku ada ABC. So, takpa lah kan. Kira macam qadar tido selepas seminggu berhempas pulas nak wat exhibition sampai malam-malam kena tido pukul 2, 3 dan juga 5!

Gila lah, lepas exhibition, starting from 8 to 1 p.m, aku mostly stood up. So, tapak kaki memang shakit giler. Sakit rasa macam nak amputate (potong) jer. Mintak nak kansel kelas pukul 2 pun tak mampu. So, aku pi jugak kelas dengan muka mengantuk dan toya sambil lecturer bagi kuliah pun aku wat wat mata terpejam biar dia pasan kami letih. Hehe. Dosa giler.

Pastu habis jer kelas, sampai bilik terus wat kuak lentang atas katil sambil ditemani cik pinky. Sedap shok tido. Tak sangka lak tambah tolak campur waktu aku beradu atas katil macam sehari tido. Ish. Anak dara apa lah aku ni. Aku juz bukak mata untuk kelip kelip jer. Pastu kejam balik, Nasib lah Allah tak tarik terus nyawa aku. Hehe. Alhamdulillah.


Pastu sesedar jer, terus makan nasi, pastu tido balik pukul 6 pagi sampai pukul 10. Gila teruk, sangap.


Pastu aku rasa nak tido balik sebab pening.. ZZZZZZ



P/s: sapa aku tak blogwalking lagi, sesabar yer. Jap gi ada lah aku dalam inbox komen angpa.. :) pis. No wor.

4 comments:

nabilah_2908 said...

ya Allah...sakan qadak tido...huhu..

hmm..rehat la puas2..jgn sampai xboleh tido lps ni dh la.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BOLEH PANDANG TAK BOLEH PEGANG

Cik Akma said...

tehee penah gak tertdo then tbgn time sume housemates dah tdo. rase lonely je ahah

KIDbrush® said...

tido lebih dari 6 jam, lemak akan bertambah 0.23 gram! sebab badan kita ingat kita tengah hiberasi!

ardinihumaira said...

dni hari ni busy betol ngan test. huhu.. bestnya tdo. nak qada tdo esok.. :D

Entry Best!