Saturday, November 13, 2010

Cupcake comel

Terus rasa terlior. Sedap tak sedap belakang kira. Tapi sebab comel, terus jer rasa sedap kan. Sepanjang aku hidop ni, baru dua kali aku makan Cupcake, satu diberi oleh Hamis, satu lagi eva. Sedap. Sedap, sebab free. Kuikui.


Jom, kita cuci mata dengan gambar gambar cupcake comels.



It comes with rainbow kaler. Comel nyer, Macam mana lah agaknyer rasanye. Mesti ada sikit rase stroberi, lime, grape. (pandai jer)



Cute lol!. Pink! Hehe. Rasa macam main dengan doh pulak kan. Auwwwwwmm!




Eh ada yang ada ikan paushh.. Wah, cute cute sangat.


Wah, bentok panda pun ada. Dah lah wat dengan biskut oreo. Sedapnye. Yummey!


Cupcake cekci. hikhikhik >< (sumimasen -_-")


Erkk.. Haram ker tak haram??


Kawaiii sehhhhh!!

Last but not least

Nah cupcake untuk kauorang!



P/s: later i blogwalk. Dekat dekat lewat sikit

12 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

dedomeinyeeee

eeii


nak makan pun sayang sebab comell

huhu

amalina afif afandie said...

lawa2..
coursemate aku pon ade gak wat cuppy cakes.. lawaaaa <3

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nyummy!! sedapnya...

fara said...

ske cupcakes! cedappp!!!

DuniakuAbstrak said...

mcm biasa..

tak menghampakan aku

unsur2 lucah ada terselit

♥..permysuri_hati..♥ said...

comelnye....mcm nk lawan kecomelan kek annvsry cik mas jek..hahah..:)
pape pon thnks wish annvsry cik mas k...kmu pon lawa juga...heee...:)

Jill-A said...

aww... so cute... rsa syng nak makan.. ^^

Uruchimaru @ kf said...

blm pna rase pun!

ardinihumaira said...

fuhyoooooooooooo! kalo dni dapat ni nak je simpan lam peti tak mo makan. nanges kalo adik curik

Hanis Ayuni said...

omaigoddd omaigodddd, mcm kiut giler laa. hehe.
balik cuti nnti Hamis buatkan cupcakes utk qibum ye. heee. :P

aliesha kirana said...

tomei222..nak mkn pun sayang..hahaah!

sarah mohamad said...

coooooomey! sayang nak makan kan. hiks

Entry Best!