Monday, November 15, 2010

I want my family members to die!





Oh oh oh. Ni mukan aku munyer. Ni lawak yang aku jumpa sangat bengong.. Hikhik. Just read your self.

Please komen if u find this funny.


Asri berasa lapar lalu dia pergi ke sebuah restoran untuk makan tengahari..Tiba2 dia ternampak kawan nya duduk minum seorang diri, keadaan nya agak bercelaru seperti tidak terusus... lalu dia pun menyapa kawannya itu...

Asri: Eh..yusof... Kenapa ko ni... nampak sedih je..teruk keadaan ko..cam frust jer..putus cinta ke..cerita la aku nak dengar..mana tau aku boleh tolong.

Perlahan Yusof memandang... lalu mengeleng mengatakan bukan dia putus cinta..lalu dia mula cerita masalah yang menimpa nya

Yusof: Bulan May lepas..mak aku meninggal..tinggalkan aku wang sebanyak RM10,000...

Asri: Aku ucapkan tahziah pada ko..sbar la ye...

Yusof: Bulan Jun yang lepas pulak... ayah aku pulak meninggal... dia wasiatkan aku wang sebanyak RM50,000...

Air mata Yusof mengalir ke pipi nya ..di kesat nya pelahan..Asri menenangkan sabahat nya itu..

Asri: Sungguh pilu..ibu bapa meninggal dalam masa yang singkat... patutla ko begini rupa... byk2 la berdoa semoga roh nya di cucuri rahmat...

Yusof: Bln lepas pulak... Mak cik sedara aku yang menjaga aku pula meninggal..die meninggalkan aku wang sebanyak RM15,000...

Lalu yusof mula meraung ... kaget seketika Asri di buat nya... Yusof diam seketika dan menyambung cerita nya... Yusof: Sekarang... takde sorang pun yang meninggal..Huawaaaaaaaaaaaaaaaa...

XOXO,

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

haram jadahhh pye ussop
hahaha
mate duitan

Anisa Hang Tuah said...

haram jadahhh pye ussop
hahaha
mate duitan

~qiFFara~ said...

heeeeeeeeee...
dah agak dah ending die gitu..

fara said...

isk isk~
mcm tu plak yusoff ni.
huhu~

NuRuL said...

HAHHA,bengong punyaa yusop !

ardinihumaira said...

haha... usoppp usopp

Sharinginfoz said...

oooo nak duit rupanya

AISHA SAAD said...

hahahahahahhahahahha!
cehhh, aku pulun baca sampai bawah nak tau asal dia sedih tahap cipan...
rupa2nyaa...

OKKK, usop bongok! haha

Nismo BluebirD said...

apelah lawak ni...siyes mate duitan la..perghh..nasib simati tinggalkan duit,kalau tinggal utang,gerenti dia xmau kehilangan ahli keluarga..^^

Nismo BluebirD said...

apelah lawak ni...siyes mate duitan la..perghh..nasib simati tinggalkan duit,kalau tinggal utang,gerenti dia xmau kehilangan ahli keluarga..^^

Nismo BluebirD said...

apelah lawak ni...siyes mate duitan la..perghh..nasib simati tinggalkan duit,kalau tinggal utang,gerenti dia xmau kehilangan ahli keluarga..^^

Nismo BluebirD said...

apelah lawak ni...siyes mate duitan la..perghh..nasib simati tinggalkan duit,kalau tinggal utang,gerenti dia xmau kehilangan ahli keluarga..^^

teddyuna said...

hah bngang kot haha

ainz said...

duit lebih penting dari keluarga??usop2...

Entry Best!