Tuesday, November 30, 2010

Pontianak mengganas


Salam pagi. Wah. Aku nak lepok lepok diri aku lima kali. Dush dush dush dush dan DUSHHHHH.
Oke, puas ati. Sory. Internet kat sini lambat ler. Aku kadang kadang masa blogwalking, kadang kadang (lagi) tak leh bukak belog angpa, kadang kadang (dan lagi) tak leh nak komen. Perkataan biasa keluar ni

This webpage is not available

Sah orang tahu aku gune chrome. Chrome best nau. Very da fast and quick. Pastu tak payah tunggu lama macam Mozilla. Oke, semua pi donload chrome sekarang. Pastu rasa nak marah tu yang rasa nak picit hidung kuat kuat sebab rasa macam sia sia jer bangun awal pagi nak
Blogwalking sampai kena tahan napas sebab bau badan busuk macam kambing. Geram gituew.

Pastu sebab lain tak leh nak blogwalking semalam, sebab ada pontianak semalam. Nak tengok ghupe pontianak tak mandi sehari. Menakutkan wo. Hampir terkucil gue atas katil semalam. Jum cekidout yo!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ha takut takk?? Nak kasi pelempang? Larikssss

Pss sory i havent had much time to update my bloglist. Later will ok. ^^

15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

takut okeii?
hehhee

ainz said...

uik!tekojot den!

afiqah said...

ces, engatkan betul2 pontianakkk mengganas. hahah

cik shabah said...

pontianak yang cute ;p

this this this love

bungakuning . said...

bukan takut , tapi nampak cam kiut sikit . hehe

zura@iwan said...

takutnya...ganazzzz...hehe...

masuk blog akak ok x? hehe..

Anna Boleyn said...

pontianak harum.... hehe ;p


rindu pinqib! :)

sugar2 kapas strawberry said...

pontianak pakai tudung..hehe

sophie said...

Alaa.X tkut pun! Semalam pun internet lembab giler seyh!

rAy jR...@...Aliff said...

awat muka pontianak dia cam muka klimaks?...dush3..kakakaa

Fyzal said...

hahahaha.. terhibur :)

anamizu said...

cis!!
sungguh cis! hihi

amek ni tau --> special untuk kamu ^^

Redbloodsnow said...

haha...line BB skrg mmg tahap meroyan ah kan..hehe. btw, akak gune chrome :) mmg best chrome. lajuuuu je :)

* mEsSy * said...

auhhhh pengsan !

ardinihumaira said...

ui puntianak :D lariksssss

Entry Best!