Tuesday, November 2, 2010

Yuhuu, exam habis

Yuhu, exam untuk hari ni habis dan aku merupakan orang terakhir keluar dari dewan sebelum dah tak dibenarkan keluar lagi.

Em, overall, aku rasa oke lah. Nak cakap payah macam giler aku tak leh cakap gak. Kira oker la. Ada tak leh jawab, ada buleyh. Kalau boleh jawab semua ni membuktikan aku akan dapat 4.0 lar exam ni.

Apa apa pun, yang penting, teknik 'menggoreng' beb. Mesti kena pandai. Tapi gorengan kali ni mestilah kena ada herbs, secukup rasa (maksudnye kau kena ada lah jugak reading and preparation tu)

Aku arap arap, tak dapat A+ dapat la A- hehehe. amin..

7 comments:

Mak Su said...

lega ek..... :)

OrenLimau said...

amin~~
aku jua begitu qib!
isk3..cuak jugak..
tapi yg penting,kita dah usaha.hehe

aNiSa hANg tUaH said...

exam tak start lagi
hohoho

MOFASAD said...

semoga dapat.

last last pon mesti terbaik!

:)

Frodo Baggins said...

kurang2 pun dapat ler A++ yer x?
hahahaha

teddyuna said...

congrates suda exam..;)

ardinihumaira said...

wahhh bestnya.. dni lom exam lagi. fenin kepala. hu

Entry Best!