Wednesday, December 22, 2010

8 HARI lagi sebelum dibuang NEGERI


Salam. Kawan kawan, da makan ker. Hehe. Makan tengah hari ? Sini belom makan tengahari. Ni gara gara cook tak mai rumah nenek. Mai lambat. Mommy ni, kalau dia mai selalu cepat jer. Rini, pukul 2 gituew baru mai. Pastu dengan citcat ngan mak sedara aku, em, memang lambat gitu kalau nak mengadap lunch. Tapi takpa, semua orang dah kenyang dek makan dari pagi. Kitorang memang camni.

Sekali makan, kalau kenyang, selagi terdaya skip, skip la. Kalau lapa, pandai pandai la cari pinggan pi amek nasi dalam cooker, pastu pandai pandai la suap.

Independent kan. Hem. Rindu nyer.
Belom balik kedah pun da raso rindu den kat kuargo. Em. Camne. Dalam ahli adik badik aku, aku la dibuang negeri paling jauh sekali. Adik badik aku semua sekangkang kera jer. Paling jauh pun sojam.

30 haribulan duabelas ni aku bertolak ke Kedah. Setart sem 3, tahun DUA ijazah. Yippe. Ada 3 tahun lagi. Pastu aku buley dok dekat dah ngan makpakfamili aku. Tupong kalau posting dapat DEKAT.

Ya ALLAH, kau buatlah waktu seakan akan lambat berlalu. Aku tak puas lagi nak berpisah ngan depa semua
.

AMIN.

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

blajaq rajin2 naaa

nabilah_2908 said...

rasa mcm kejap je kan masa berlalu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PINGBOX

Farhana Sahri said...

amin

zura@iwan said...

dh mkn pon...hehe...

study kedah kt mn?

aliza said...

wahh..jauhnye kat kedah.

ardinihumaira said...

hehe...
kena buang negeri...
p blaja rerajin tau

twinkle twinkle said...

hoho betul2 kan best kalau mse bole dilewatkan ;D

sayang said...

good luck .. belajar rajin2 ye... hahaha

Hanis Ayuni said...

sabar eyy qibum. anis pun tk mo balik jugakkk. :(

qib, nape balik awai sgt ni? 30 hb? awainyaaa.

SwEetForEst said...

hehehe..xpa2..sabaq nooo..

^__^

Sharinginfoz said...

kejap aja 3 tahun tu

AISHA INANI said...

aku dah berpisah pon...
tp esok mau pulangg! hoyehhh.

streetneon said...

lame xdatang cinie...salam menjenguk..ulolo, ciannya kene buang, nway, senasib la kite..tp esok i da nak blik kg halaman...hehe:)

My Special Mall said...

msti rindu nanti nih :)

pandai dah cakap loghat utara?

[mak su]

Entry Best!