Friday, December 24, 2010

Adik berjaya!

Wah. Salam. Hai kawan kawan. Sorry. Semalam tak online langsom. Biasalah. Dok berdebar sebab result PMR adek kua. Haha. Nebes tak sah cakap.
Sampai termimpi mimpi aku..

Adik aku yang nakal tak hinggat. Klik sini

Semalam, aku ni nebes sampai jantong dok rasa asik dup dap dup dap. Em. Aku asal jer jumpa dia, mesti cakap camni

Mad, doa banyak banyak tauuuu

Dia selamber berok jer cakap camni

Tak yah risoo. Mad dapat punyer, 8A tu

Aku naik darah jer. Sebab dia ni riak kan.

Yer la. Riak la. Kalau ko tak dapat aku nak gelak sampai tercirit!!!

Ha, teror tak ayat aku. MEMANG kalau aku gado ngan adik badik, ayat ayat macam dalam army jer aku guner. HAHAHA

So, selepas mak pak aku ngan ADIK aku ngan AKAK aku pi sekolah tahfiz pi amek result dia, dari kol 12 tengahari sampai la pukul 5 petang takdak sa

No comments:

Entry Best!